Ei vika ole lastensuojelussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raitis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raitis

Vieras
Vaan siinä, että nykyään vanhemmat ryyppää hirveästi ja kulkee kapakoissa. He ovat itsekkäitä, eivätkä rakasta lapsiaan aidosti!
On aivan oikein, että lapset otetaan pois jokaisesta perheestä, jossa aikuisia kiinnostaa eniten tv, kalja ja seksi.

Ei kunnon vastuullisten vanhempien tarvitse pelätä lastensuojelua. Ottakaa vastuu lapsista ja alkakaa ajattelemaan heidän parastaan. Unohtakaa itsenne ja oma napanne edes siksi aikaa, kun lapset ovat aikuisia. Sitten juokaa ja rellestäkää niin paljon kuin sielu sietää.

Totta. Lastensuojelu ajaa lasten asioita eikä todellakaan tee mitään ilman syytä ja hyvää tarkoittavat :) sekin on outoa, että aina ajatellaan, että sossut huostaanottaa samantien lapset jos jotain tulee..

emme ryyppää emme kulje kapakoissa rakastamme lapsia aidosti. Silti sossu on niskan takana ehdottelemassa joka väliin huostaanottoa koska heillä ei ole tarjota sitä apua jota tarvitsisin koska olen sairas. Masentunut ja mies auttaa sen minkä töiltään ja omalta sairastamiseltaan voi.

Älkää ihmiset missään nimessä hakeko apua vaikka olisitte kuinka väsyneitä ja masentuneita. Perhetyö on ensimmäinen askel siihen kierteeseen josta ei eroon enää pääse. Pääset rikollisten listalle ja koko tulevaisuutenne on pilattu. Lastensuojelu tuhoaa perheitä ja vie viimeisetkin voimat. Harvassa siellä on ihmiset jotka todella välittävät perhettä kuunnella. Se joka väittää ettei lastensuojelua tarvitse pelätä eikä siinä ole mitään vikaa, levittää vain omaa etuaan ajavaa propagandaa. Suomen lastensuojelussa mättää kaikki.

emme ryyppää emme kulje kapakoissa rakastamme lapsia aidosti. Silti sossu on niskan takana ehdottelemassa joka väliin huostaanottoa koska heillä ei ole tarjota sitä apua jota tarvitsisin koska olen sairas. Masentunut ja mies auttaa sen minkä töiltään ja omalta sairastamiseltaan voi.

eikö sua pelota? :(
jos ne sitä ehdottelee niin kohta ne jotain keksii että saavat tahtonsa läpi !
millaista apua sä tartteisit ja minkäikäisiä lapsia sulla on?

Pelkkä raittius ei riitä. Niitä ls-ilmoituksia tehdään niin paljon kostomielessä ja keksimällä keksitään vanhemmista pahaa. Pitäisi vielä olla hyvissä väleissä kaikkien naapurien ja hyvänpäiväntuttujenkin kanssa...

eikö sua pelota? :(
jos ne sitä ehdottelee niin kohta ne jotain keksii että saavat tahtonsa läpi !
millaista apua sä tartteisit ja minkäikäisiä lapsia sulla on?

Tottakai pelottaa. Mulla on 6 vuotias poika jolla tutkimukset kesken ja kesäkuus oli psykiatrisel kuukauden ja lukee vain dg:n kohdalla määräämätön kehityshäiriö. Tytöllämme pian ikää 3 vuotta todettiin nyt vuoden tutkimisen jälkeen mastosytoosi. Olemme hakeneet tukiperhettä. Poika yhdessä on ollutkin ja nyt menivät molemmat mutta siellä ovat vuorokauden kuussa. kesäkuussa eivät ollenkaan kun pojalla osastojakso. Tarvitsimme miehen kanssa kahden keskistä aikaa mutta jotenkin tuntuu et ei tiuo vuorokausi riitä kun nukkumiseen se menee pääasiallisesti ja joskus usein on käynyt niinkin että olen saanut viettää sen ihan yksin. Siivousapua kaipaisin. En jaksa isoa läävää yksin pitää kuosissa. mutta sitähän saa vain jos on rahaa millä maksaa. Myös se et koen olevani tosi yksinäinen. Ihan vain juttu seuraa. No terapeutti jälleen kerran on sairaslomalla. Juu ajat tarvitsisin viikon pari välein mutta saan kuukauden kahden välein. Olen myös yksin vastuussa meidän aikataulu suunnittelusta joka on vaikeaa kun aina ei edes huomisen töistä miehellä tiedä tai se et missä on miten on. Kerran 5 kertaa puoleen päivään mennes piti muuttaa aikataulu. Ja pitkät välimatkat ja yksi auto myös oma säätäminen. Rahahuolet tietty kans. Meillä mies tienaa joskus hyvin joskus huonoja kuukausia. On kolmella eri ihmisellä kausi luontoisesti töissä. Eli säätämistä sekin.

Yhteistyössä