N
nii..
Vieras
On olo että kaikki kaatuu päälle, mikään ei onnistu.. Rahan kanssa on ongelmia, puoliso ei osaa pysyä yhdessä työpaikassa, vanhemmat "käyttää hyväksi" kiltteyttäni.. otin kesällä nimilleni auton heiltä että saavat vakuutuksen.. ja kuis ollakkaan vakuutukset on maksamatta, perinnät karhuaa ja alvariinsa tulee sakkolappuja, siis parkkisakkoja..he on myös muutenkin velkaa minulle ja paljon! Olen yrittänyt kiltisti pyytää, mutta en osaa.. en uskalla.. pelkään kai, mitä? sitä en tiedä.. Miksi haluan pitää tuollaisia ihmisiä lähelläni jotka vain satuttaa? En tiedä.. vanhempieni kohdalla on muutakin taustalla joista en pysty sanomaan.
Tappelin veljenikin kanssa tänään.. hän puuttuu jokaiseen sanomaani ja on törkeä minua kohtaan. Kavereitakaan ei ole.. ja kaikki vähemmänkin tuntemattomat netti kaverit joiden kans yritän keskustella ja tutustua niin ei joko kiinnostu lainkaan keskustelemaan tai on muuten todella hälläväliä tyylinen keskustelu.. Mietin usein että mitä vikaa minussa on? Olen juu aivan liian kiltti, sanon liian helposti kyllä kuin ei.. mutta en osaa muuttuakkaan.. yhtään ei se helpota että tavallaan joudun olemaan yksin.. mieskään ei ihan oikein ymmärrä vaikka tietää kaiken, jopa rankan lapsuuteni.. Mä en tiedä enää.. mistään mitää.. tuntuu vaan oikeesti siltä että pitäis vain kaiken antaa olla ja mennä niinkuin menee.. hälläväliä.. en tiedä.. :/
En keksinyt mitään muutakaan paikkaa minne kirjoittaa. Tuntui siis siltä että täytyy kuitenkin jonnekkin kirjoittaa että miltä musta tuntuu.