Ei voi olla todellista!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vi**ttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vi**ttaa

Vieras
Mulla on tytöt kokoa 116 ja 128. Kävin kirpparilla etsimässä heille vaatetta ja bongasin järkikirpparilla pöydän joka pursusi tytön vaatteita, mm. Cupcake haalari ja Meandin paitoja ja mekkoja. Lindex ja H&m sieviä vaatteita.

Lähestyin pöytää ja kas, vaatteet kokoa 110 ja 104 ja muutama 122.

Eli ei meille mitään ja juuri ne 122 kokoiset sellaisia mitä meillä on tai mitä en raskinut ostaa.

Lähdin sitten kirpparilta pois tyhjinkäsin:(

No kun vähävaraisena uusia ei ostella ja kerrankin kaverin kyydillä pääsin Ouluun kirppistelemään, niin harmittaa se että niitä unelmien vaatteita on nenän edessä halvalla mutta just väärässä koossa kaikki :(

No kun vähävaraisena uusia ei ostella ja kerrankin kaverin kyydillä pääsin Ouluun kirppistelemään, niin harmittaa se että niitä unelmien vaatteita on nenän edessä halvalla mutta just väärässä koossa kaikki :(

Tähän aikaan vuodesta tuntuu nimenomaan kannattavan ostaa uusina eikä kirppikseltä. Joka paikassa on vaatetta -50% ja -70% alkuperäsistä hinnoista.

se on vaan karu asia, että aina ei kirppikseltä mitään löydy. Ei edes joka kerta. Nyt varsinkin alennusmyynnit kuumimmillaan ja itse tein tosi hyviä löytöjä ihan kaupoista. Taisi olla merkkivaatteista ihan -70%, ei kannata paljon kirpparilta ostaa kun saa kaupasta jo samaan hintaan.

Itse kyllä suosin kirpparia edelleen.

Yhteistyössä