ei voi olla totta, mä en muista oonko lähettänyt sähköpostia sossutätille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä muistan että kirjoitin sille sähköpostin, mutta en tiedä täysin varmasti lähetinkö. Muistelen lähettäneeni, mutta sitä ei näy sähköpostissa lähetetyissä eikä tallennetuissa. Ja kaikki sähköpostiosoitteet oon käyny läpi :( Sossutäti ei oo vastannut, joten mietin että onko se saanut ees mun viestiä (tosin en ylläty vaikka jättäisi vastaamattakin) Mä kun oon meinannut seuraavaksi kysyä asiaani sosiaaliasiamieheltä

En mä kehtaa :( mä kirjoitin sen yhtenä yönä, pitäs tarkistaa etten oo täällä kirjoittanu muka y-viestinä sille silmät sikkurassa :D ja luullut kirjoittavani sähköpostia.

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Jospa soitat hänelle maanantaina ja kysyt saiko hän viestisi..?

Se ihminen lyttää mut mennentullen ja palatessa. siksi alunperinkin aloin kirjoittaan sähköpostia. kyse ei ole kuitenkaan sossuavustuksista

Alkuperäinen kirjoittaja Carla:
Sossut ei vastaa tietosuojantakia sähköposteihin. Koska eivät todellisuudessa tiedä kuka lähettäjä on,vaikka olisi oikea. Soita ma sossuun niin asia selvenee.

katso ed viesti, miksen soita tai käy. Kyse on heidän tietämättömyydestään/päätöksistä jotka vääriä, ja joista nätisti kyselin, annoin sossutätille mahdollisuuden pelastaa kasvonsa, ennenkuin otan sosiaaliasiamieheen yhteyden.

Mulla ainoastaa positiivinen kuva heistä jäänyt kun murrosikäisen tempauksien takia meillä käynyt ja nyt viimitteeks sen takia kun toinen äiti teki rikosilmotuksen kun yksi toinen joka ei siis mun lapsi vaan sekin uhrin muodossa. EN voi sanoa kun muuta kun on seksuaalista toimintaa ollu pakotettuna:S:S:S! Mutta nyt jo yli puoli vuotta kulunu jasanoivat poliisi laitoksella että hoitaa nää hommat yleensä nopeasti kun on alaikäisistä kyse!?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Carla:
Sossut ei vastaa tietosuojantakia sähköposteihin. Koska eivät todellisuudessa tiedä kuka lähettäjä on,vaikka olisi oikea. Soita ma sossuun niin asia selvenee.

katso ed viesti, miksen soita tai käy. Kyse on heidän tietämättömyydestään/päätöksistä jotka vääriä, ja joista nätisti kyselin, annoin sossutätille mahdollisuuden pelastaa kasvonsa, ennenkuin otan sosiaaliasiamieheen yhteyden.

Päätöksistähän on oikeus tehdä valitus lautakunnalle, sehän lukee siinä saamassasi päätöksessä... erehdyksiähän voi sattua kaikille, mutta on myös asioita mistä maallikoilla ei aina ole riittävästi tietoa? Ei myöskään ole väärin hoitaa asiaa sosiaaliasiamiehen kautta eikä myöskään ole väärin keskustella kyseisen ihmisen kanssa asiasta puhelimitse. Mutta hieman oudolta kuulostaa lähetellä sähköposteja öiseen aikaan, jos ei kehtaa hoitaa asiaa kasvotusten :( ...ihmisiä ne sossuntäditkin ovat :)

Yhteistyössä