Ei voi tätä tuuria...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä on tosi kehnosti mahdollisuuksia saada lapsia hoitoon ja ne kerrat onkin tosi vähissä, kun viitsin edes nähdä vaivaa kysellä hoitoa lapsille.

Nyt tuli kuitenkin muutama viikko sitten hääkutsu ja ne on ns. lapsettomat häät. Sain nuorimman lapsen mummulaan ja kaksi isompaa veljelleni hoitoon. Häät ovat helmikuussa siis.

Ja nyt oli veljeni työpaikalta tullut ilmoitus, että silloin on joku risteily työpaikan puolesta. Eli se siitä lastenhoidosta.

Voi itku mitenköhän saan järkättyä tän. :/

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Vie kaikki kolme mummolaan :)

Ei onnistu. Anoppi ei huoli kuin yhden kerralla. Tai no kaksi isompaa voisi ottaa kerralla, mutta nuorimman vain yksinään. Ei ole ollut kuin kerran yötä (ja ylipäätään hoidossa) joten saattaa vaatia "erityishuomiota". Ikää pian 2v nuorimmalla siis.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei onnistu. Anoppi ei huoli kuin yhden kerralla. Tai no kaksi isompaa voisi ottaa kerralla, mutta nuorimman vain yksinään. Ei ole ollut kuin kerran yötä (ja ylipäätään hoidossa) joten saattaa vaatia "erityishuomiota". Ikää pian 2v nuorimmalla siis.

Däämn.

Ottaisiko joku sun kaveri kaksi isompaa? Tai nuorimman, ja veisit ne isoimmat anopille?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Däämn.

Ottaisiko joku sun kaveri kaksi isompaa? Tai nuorimman, ja veisit ne isoimmat anopille?

Pitää miettiä. :( Olen niin tositosi huono edes kysymään apua tälläisessä ja siis etenkin kun on kys esiitä, että pitää ottaa yöksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis millo ne häät on ja se risteily,samaan aikaanko vai eri et tarviit kaks hoitokertaa?

Eih... Siis en minä ole menossa risteilylle vaan veljeni jonka piti ottaa lapset. Eli yksi hoitokerta, mutta se nyt meni pieleen.

Meillä ainakin mummo pääsee helpommalla, kun isommatkin on siellä. Pitävät pienimmälle seuraa ja katsovat ettei se pengo mummon paikkoja sillävälin ku mummo laittaa ruokaa. Ei auttais jos sanoisit sille mummolle näin?

Alkuperäinen kirjoittaja Aino:
Mll:stä joku hoitamaan kotiin. Mikäli ette ole yötä pois.

No huhhuijakkaa! Meidän lapset ei mene kenen tahansa tutunkaan hoitoon saati tuntemattoman. Puhumattakaansiitä mitä tuo tulis maksamaan. :(

Ai niin ja vielä sellainenkin, mutta tästä että täällä ei edes ole MLL:n hoitajia.

Mua vähän harmittaa sekin... noin periaatteesta... että ilmoitti vain ettei se nyt sitten käykään. Olisi edes kysynyt, että mahdanko saada hoitoa järjestymään muuten vain. Itse olen sopinut ottavani toisen veljeni lapsen hoitoon maaliskuussa enkä minä sitä kyllä peruisi tuosta vaan.

Mua vähän harmittaa sekin... noin periaatteesta... että ilmoitti vain ettei se nyt sitten käykään. Olisi edes kysynyt, että mahdanko saada hoitoa järjestymään muuten vain. Itse olen sopinut ottavani toisen veljeni lapsen hoitoon maaliskuussa enkä minä sitä kyllä peruisi tuosta vaan.

Kommentoikaas vielä, että onko teidän mielestä ihan ok se että sitten vaan perutaan vaikka on jo sovittu noin? Siis toki jos kyseessä ois jokin pakollinen juttu, mutta kun nyt ei sellainen ole.

Kommentoikaas vielä, että onko teidän mielestä ihan ok se että sitten vaan perutaan vaikka on jo sovittu noin? Siis toki jos kyseessä ois jokin pakollinen juttu, mutta kun nyt ei sellainen ole.

No en mä viitsisi vetää moisesta hernettä nenään. Kyllä mäkin taitaisin risteilylle mennä, jos mahdollisuus tulisi ja työpaikan puolesta vielä. Eli musta olisi peruminen ihan ok.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No en mä viitsisi vetää moisesta hernettä nenään. Kyllä mäkin taitaisin risteilylle mennä, jos mahdollisuus tulisi ja työpaikan puolesta vielä. Eli musta olisi peruminen ihan ok.

No kyllä siinä hiukan tekee mieli herneitäkin nenään vetää, kun itse en pääse kuin kerran vuodessa jonnekin ja sitäkin harvemmin miehen kanssa yhdessä. Ja nyt kun tälläinen tilaisuus olisi niin alkaa näyttää siltä,e ttä menenkin sinne yksin.

Yhteistyössä