Ei yhtään hävettänyt tänään kaupassa*totuuksia lapsen suusta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Oltiin kaupan kassalla ja likka sitten huomasi että takana olevalla miehellä oli kädessään kaljasalkku.
No likka kävi sitten huutamaan: Kato kailii ja sen perään juoppoooo |O

Eikä mua sitten hävettänyt yhtään :whistle: :ashamed:

:D

Meillä esikoinen huutelee aina kun kalja/limpparihyllyjen ohi kävellään et, kato äiti miten paljon kailaa, ostetaan isille kailaa, isi on iso poika, se juopi paljon kailaa :ashamed: :ashamed:
Todellisuudessa ei kyllä juo läheskään niin paljon kun tuo tytön sanoma antaa ymmärtää :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ei ois hävettäny:
Mitäpä tosta, olisin virnistänyt miehelle! Lapset nyt on lapsia, ei niitä hävetä jaksa!

Oikeastaan kyllä mua vähän naurattikin :D

Varokaa vaan kaikki perheenisit tota likkaa,kyllä se osaa sanoa asiat suoraan :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
heh, onkos se äiti nimitellyt kotona iskää juopoksi, vai mistähän lapsi tajusi tuollaista sanoa? :D

Ainakin olen yrittänyt olla nimittelemättä likan kuullen :snotty:
No siitä tulikin mieleen eräs toinen juttu mitä se isälleen huusi tossa pihalla yksi päivä :snotty:

Meillä 3v poika yks pv kaupassa kalja hyllyn kohdalla isoon ääneen kailotti: "Kato isi, sun juomia, mäkin ostan näitä sitten isona!" Hävetti... Yks vanha pariskunta mulkoili meitä tosi pahasti. Ja mies ei juo muuta kuin saunakaljat silloin tällöin.

Yks tuttava muuten kertoi, että hän oli mennyt lasten kanssa palauttamaan pulloja, ison kassillisen. Niin joku mumma oli tullut saarnaamaan, että herranen aika, sinulla on lapsia ja noin mahdottoman paljon pulloja palautat. Voi mahoton... siinä oli mumma tovin taivastellut. Tuttava oli vain mummalle tokassut, että pidä omista asioistas huoli :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
heh, onkos se äiti nimitellyt kotona iskää juopoksi, vai mistähän lapsi tajusi tuollaista sanoa? :D

Ainakin olen yrittänyt olla nimittelemättä likan kuullen :snotty:
No siitä tulikin mieleen eräs toinen juttu mitä se isälleen huusi tossa pihalla yksi päivä :snotty:

kerrokerrokerro?? :D

No,likka oli kaverinsa kanssa tossa meidän rivarin hiekkalaatikolla ja sitten mies tuli töistä ja likka juoksi isäänsä vastaan ja huusi : Kato, juoppo tulee |O

Että nyt kyllä on pakko mun pitää turpa kiinni,ettei toi likka lisää opi tollasia puhumaan..

No niin, sellaisia imureita nuo kullannuppuset ovat. :/
Mullekin tuo lapsukainen yks päivä totesi kirkkain silmin ja kovaan ääneen 'Älä puhu paskaa!'.
Oli sitten kuullut minun ja miehen välisen väittelyn jossa mies sanoi em. lausahduksen minulle. :(

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
ja taas ihan typerää kommentointia!! :o

no mikä siinä nyt oli niin typerää?

on se minusta aika kurjan kuuloista, että pieni lapsi nimittelee (jo useampaan kertaan) ihmisiä juopoiksi. tuskin se sitä on muualta oppinut. mutta bv.hän tosin alempana jo kirjoittaa, että yrittää tätä tapaa karsia itseltään, se on hyvä.

Yhteistyössä