Ei ymmärä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mikä ihme täällä joitakin palstailijoita vaivaa ( viitaten karin aloittamiin aiheisiin sekä myös muihin ikävempiin aiheisiin)!
Hattua nostan heille jotka asiallisesti vastaavat.....mutta nämä epäilijät.
Elämä ei aina ole ruusuilla tanssimista!
Jos tälläisiä keskusteluja epäilee, niin miksei voi yksinkertaisesti jättää vastaamatta ja jättää viestiä sikseen!

mutta joillakin on tarve päästä pätemään sillä että hän huomaa että kyseessä olis provo? varmaan kaikilla, myös niillä jotka vastaavat asiallisesti voi käydä mielessä vedätys. mutta varsinkin tälläisissä surullisissa aiheissa varmasti kirjoittajaa pistää vihaksi/loukkaa/satuttaa kun huudellaan typeryyksiä. minä itse olen hiljaa jos ei ole "asiallista" sanottavaa. (mutta eihän sillä ole mitään väliä, kun olen harmaa.. )

Kun joku tulee ja valittaa että on paha olo niin se on niin kamalan mukava siihen kiekua että hei provo vedä ittes narun jatkoksi |O Jos se on provo niin sitten on, voihan olla ettei ole ja tämä ihminen saa paremman mielen kun häntä ystävällisesti tuetaan mutta joillain nyt vaan on niin tyhjä pää :/

että monihan täällä käy kirjoittelemassa "typeriä" ja kyselemäsä mitä ei välttämättä ihan kahvipöydässä tule naapurin heliltä kysyttyä?! mullakin on ollu alapäässä patti, ja helpompaa se oli täällä naamattomana ihmetellä sitä ja jakaa kokemuksia ku tosiaan mennä naapuriin sitä ihmettelemään. samoin jos on ollut jotenkin kurjaa tms. niin täältä saa muutaman lohdun sanan, jokun ihan pieni toisen ihmisen kommentti saattaa saada päivän kirkastumaan, tai jopa se että on itse voinut olla jollekin toiselle avuksi. eli vastaukset toisen ketjuun varmasti vaikuttavat, niin hyvässä kuin pahassa.

Yhteistyössä