nytkö se sit taas alkaa jälleen, siis se tappeleminen ja treenaaminen tavallisen sängyn kanssa!!! |O |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:saas nyt sit nähdä miten tänään käy ,kun otetaan jatkettava käyttöön...
enemmän pelottaa se ,että miten tuo poika pärjää aklas rappuset, jos en sattumalta heräiskään sen seikkailuihin.
herra saa portin auki vaivatta ja pääsee jopa alakauttakin tulemaan. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:saas nyt sit nähdä miten tänään käy ,kun otetaan jatkettava käyttöön...
enemmän pelottaa se ,että miten tuo poika pärjää aklas rappuset, jos en sattumalta heräiskään sen seikkailuihin.
herra saa portin auki vaivatta ja pääsee jopa alakauttakin tulemaan. :/
Voisko siihen porttiin keksiä jonkin väliaikaisen lukitussysteemin?
Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:Meillä taas on laitettu silloin kun on kiipeily niin varmaa, että osaa mennä sänkyyn itse ja tulla sieltä myös pois. Itse en ole koskaan pitänyt lasta pinniksessä sen vuoksi, ettei pääsisi sieltä pois, sehän tuntuu vankilalta.
noh, näin monen lapsen äitinä, kaikkine valvomisine,sairasteluine,masennuksine ym. olen antanut itselleni hieman armoa ja ollut itsekäs kamala äiti, joka pistää lapsensa illaksi ja yöksi vankilaan :/ ...luulinpa vain ,että ajattelen lapseni turvallisuutta.