Eihän eläinlääkäri sais näin tehdä!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
Mulla on jääny epähuomiossa maksamatta lasku koiran rokotuksesta. Tää eläinlääkäri, joka on mun kaverin miehen sisko, niin oli mun kaverille puhunu, et se on maksamatta!! Ja mun kaveri viestitti, et "maksa tai laitetaan perintään"!

Eikö eläinlääkäriä koske myös vaitiolovelvollisuus?

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja älä:
jupise vaan maksa se lasku

Vitut maksa jos ell on niin pöllö!

No sitten maksat sen sinne perintätoimistoon moninkertasena, sua (jos oot siis ap) kohdeltiin väärin, mutta et voi sen takia jättää maksamatta. Voit toki mainita asiasta eläinlääkärille kun tapaatte tai (parempi vaihtoehto) vaihtaa eläinlääkäriä. Mutta lasku on maksettava.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miten sen ottaa:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja elikkä:
taas yksi rahaton naukuu

Kysymys ei oo nyt rahasta vaan siitä, että ell on väärin tehnyt, kun menee mun hek.koht. asioista puhuun ulkopuolisille!

onko se puhunu sun henk.koht. asioista, vai omista bisneksistään....

No eikö se oo mun henk.koht. asia, jos on mut nimeltä maininnu?

no eikö ne oo sen bisnesasioita jos ei meinaa bisnes kannatta kun ei asiakkaat maksa laskujaan.

Ja oikeesti sitten ihmetellään miksei missään meinaa saada laskua vaan kaikki pitäis maksaa heti. voisko johtua ap:n kaltaisista asiakkaista.
Ap:tä ei tunnu yhtään haittaavan se ettei ole maksanu laskuaan, vaan se että muut tietää asiasta...

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
En kyllä tiedä varmaksi, että nämä laskutusasiat olisivat samalla lailla vaitiolovelvollisuuden piirissä, kuin ne potilasasiat.

laskutus on ihan yhtälailla vaitiolovelvollisuuden piirissä kuin nuo potilasasiatkin, ainoastaan asian omaiselle voi laskuasioista puhua!

ELL varmaan ajatteli pääsevänsä helposti ilman turhia paperitöitä kun laittaa tutun kautta sanaa. Mä ymmärrän että juur tällaisten ihmisten takia ei anneta enää hoitoja laskulle vaan peritään käteisellä. Muutama tälläinen "unohtelija" niin siitä kertyy jo iso summa, eritoten jos niitä pitää alkaa karhuamaan.
Rokotukset maksaa 50? miksei sitä voi maksaa suoraan? Jopa minä pers´aukinen veivari pystyn sen maksamaan.

Lasku oli vaivainen 30?. Eikä mua muuten haittaa se, että on sen möläyttäny, mut se periaate ja vaitiolovelvollisuus! Siihen lekuriin en enää luota (eikä se muhun), mut eipä mun tarvi ell asioidakaan, koska en omista eläimiä..

Yhteistyössä