Eihän kermaviili ole "makeeta" tai ees makeen hajuista?

Edina Monsoon

Aktiivinen jäsen
05.04.2007
1 625
0
36
Tuli kauhee ongelma kun mä en ite syö viiliä lainkaan mut nyt kyllä voisin lyödä vetoo et mun valion kevyt kermaviili purkissa on maustamatonta viiliä. Piti sekoittaa valkosipulidippi ja heti se kermaviilin haju otti nenään; jotenkin makee. Sit maistoin ja makukin on semmonen ällön makee ja outo. (en kermaviiliäkäään oo raakana maistanu ku ties millon viimeks..) Ton on pakko olla viiliä. Eikö? Oon ihan höhlä, tiiän, mut en vaan muista mille viili tai kermaviili maistuu :laugh: :snotty: :whistle: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Ei se mun mielestä makeeta kyllä ole, ehkä kirpeen hapanta. Valion kevyt hyla kermaviilia käytän aina.

No tota samaa kermaviiliä otin mut tää kyllä haisee viilille (poika vahvisti) ja maistuu happamalle mihin on sekoitettu paljon sokeria. Tässä valuttelen tätä (kerma)viiliä lusikasta ni se näyttääkin ihan rakeiselta. Tä? :o
Mä tunnen itseni NIIN tyhmäks just nyt... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Viiliähän se on kermaviilikin. :D

Mies sanoo ainakin maidosta aina että hyla on kauhean makeaa.

Oisko vaan pilalla?

Mä oon jo ihan sekaisin kun kyseenalaistan mun muistia ja hajuaistia :D Kun mun mielestä haju on ihan viilinen mut toi maku vaan sokerinen :D Päiväystä on ainakin maaliskuulle asti.. Voivoi... :D

jos se on pilalla?

kermaviiliähän pystyy ottamaan lusikallisen niin että sinne purkkiin jää kolo. viiliä ei todellakaan! :D viili venyy ja vanuu niin ettei sitä meinaa saada katki ja jos lopulta saa, niin purkkiin ei jää koloa :D

jos se on pilalla?

kermaviiliähän pystyy ottamaan lusikallisen niin että sinne purkkiin jää kolo. viiliä ei todellakaan! :D viili venyy ja vanuu niin ettei sitä meinaa saada katki ja jos lopulta saa, niin purkkiin ei jää koloa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vier@s:
jos se on pilalla?

No tässä oli sitä nestettä päällä mun mielestä tosi paljon ja on tää vähän semmosta räkää. Ei kylläkään niin venyvää kun viili mut kuitenkin. Ilmoitin pojalle et nyt lähetään kauppaan. Mä haen uuden kermaviilin (ja ehkä myös viilin). En pysty muuten jatkamaan mun elämää normaalisti :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Edina Monsoon:
Alkuperäinen kirjoittaja vier@s:
jos se on pilalla?

No tässä oli sitä nestettä päällä mun mielestä tosi paljon ja on tää vähän semmosta räkää. Ei kylläkään niin venyvää kun viili mut kuitenkin. Ilmoitin pojalle et nyt lähetään kauppaan. Mä haen uuden kermaviilin (ja ehkä myös viilin). En pysty muuten jatkamaan mun elämää normaalisti :laugh:

mä tekisin tasan samoin! :D asia täytyy selvittää ja vertailla :D muisat ostaa samaa merkkiä! :wave:

Eli.. Testit on tehty :D Ensinnäkin: viili, hyi :x :D
Oli se ehkä kuitenkin kermaviiliä mut ainakin sokeria taijotain siinä on liikaa. Tää uus kermaviili ei oo noin makee ja etova ja jälkimakuinen. Ja ehkä värikin on vähän eri.. Tai sit se on ollu pilalla? Huoh, mielenrauha.

Yhteistyössä