Eikö niin että sen voi heittää pois kun se näyttää olevan meillä turhanpäiväsen tavaran keräilypaikka??? :kieh:
Tässä pähkäilen että mitä siihen tilalle nyt keksin
Tässä pähkäilen että mitä siihen tilalle nyt keksin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Missä teillä sitten on kirjat, cd:t, dvd:t?
Me ostimme juuri muutaman osan lisää kirjahyllysarjaa koska juuri noita yllämainitttuja tuotteita on aika paljon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Mikään ei ole muuten niin ihana ja tunnelmallinen huonekalu kuin kaunis kirjahylly täynnä ihania kirjoja.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hämmästynyt:Eikö teillä ole kirjoja?
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Ja minun kun pitäisi ostaa lisää tuota Billnäsiä, ihan kattoon asti, kun nykyiset eivät millään riitä tälle kirjamäärälle...![]()
Mikään ei ole muuten niin ihana ja tunnelmallinen huonekalu kuin kaunis kirjahylly täynnä ihania kirjoja.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja evita:Ja minun kun pitäisi ostaa lisää tuota Billnäsiä, ihan kattoon asti, kun nykyiset eivät millään riitä tälle kirjamäärälle...![]()
Mikään ei ole muuten niin ihana ja tunnelmallinen huonekalu kuin kaunis kirjahylly täynnä ihania kirjoja.![]()
Minä haluaisin semmoisen pienen kirjakarusellin niille keskenoleville kirjoille. Tykkäisin vanhasta, jos jostain löytyisi =)
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Mutta ne Billnäsin karusellit ovat kyllä tosi kauniita ja kävisivät sisustukseenkin...
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:eikö teidän kodeissa ole koriste esineitä, valokuvia ym.....????????????