Eihän kirjahyllyä ole pakko olla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole eikä enää tuu. En voi sietää, kun siihen kertyy kuitnekin kaikkea krääsää. Meillä on tv-taso ja tietokonepöytä ja senkin / liapston ajattelin jossain vaiheessa hommata.

Meillä ei ole ollu enää moneen vuoteen.. Kyllästyin totaalisesti pölyyn ja juuri siihen että siihen kerääntyi kaikki turha roina. Nyt on muutama irtohylly että saa lasten kuvia ja ristiäislahjoja vähän esille.

Ei meillä ole tässä asunnossa ikinä ollut varsinaista kirjahyllyä. Yksi vähän korkeampi kaappi/lipasto, 2 erillistä hyllyä kirjoille, 1 cd/dvd-lokerikko ja 2 kapeaa valkouva-hyllyä.
Ja tietysti tv-taso.

Tykkään ite kovasti. Iso kirjahylly tekisi olkkarista pienemmän ja jotenkin raskaan näköisen.

Missä teillä sitten on kirjat, cd:t, dvd:t?
Me ostimme juuri muutaman osan lisää kirjahyllysarjaa koska juuri noita yllämainitttuja tuotteita on aika paljon :D
Pölyn hillintään osassa on lasiovet, ne missä ei vielä ole niin niihin on ovet ostoslistalla..

Meillä taas niin paljon kirjoja että suunniteltiin uuden kirjahyllyn ostoa kun tuo vanha on tosiaan VANHA ja epäkäytännöllinen...... pitäs vaan jostain löytää sopiva, ei ole vaan vielä osunu kohdalle......

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:
Missä teillä sitten on kirjat, cd:t, dvd:t?
Me ostimme juuri muutaman osan lisää kirjahyllysarjaa koska juuri noita yllämainitttuja tuotteita on aika paljon :D

Olkkarissa on tv-kaappi johon saa piiloon telkkarin ja kaikki sen oheislaitteet. Kaapissa on myös laatikoita ja hyllyjä, joihin on tungettu kauhea kasa sekä cd- että dvd-levyjä, mutta ne on siis siellä piilossa eikä näkösällä. Lisäksi lapsilla on molemmilla omissa huoneissaan hyllyjä, joissa säilyttävät omat levynsä ja kirjansa. Omille kirjoilleni meillä siis on se oma hyllynsä, mutta se ei ole olohuoneessa.

minäkin hävitin silloin kun tähän omaan rivariin muutettiin meillä ei kirjoja kovin paljoa joten turhan krääsän ja pölyn kerääjä se oli..
tilalla matala tv-taso ja kukkia :)
Ja kirjahyllyä en koskaan enää haluakkaan

Ja minun kun pitäisi ostaa lisää tuota Billnäsiä, ihan kattoon asti, kun nykyiset eivät millään riitä tälle kirjamäärälle... :)

Mikään ei ole muuten niin ihana ja tunnelmallinen huonekalu kuin kaunis kirjahylly täynnä ihania kirjoja. :)

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Mikään ei ole muuten niin ihana ja tunnelmallinen huonekalu kuin kaunis kirjahylly täynnä ihania kirjoja. :)

Tuo on kyllä ihan totta.

Mutta jos ottaa satunnaisotannalla pistokokeita keskiverto suomalaiskodeista, niin valitettava totuushan on, että kirjahyllyt on väärällään kaikkea muuta krääsää paitsi niitä kirjoja. Ja siitä onkin sitten jo kodikkuus ja tunnelmallisuus kaukana. :xmas:

Ja minun kun pitäisi ostaa lisää tuota Billnäsiä, ihan kattoon asti, kun nykyiset eivät millään riitä tälle kirjamäärälle... :)

Minä haluaisin semmoisen pienen kirjakarusellin niille keskenoleville kirjoille. Tykkäisin vanhasta, jos jostain löytyisi =)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:

Minä haluaisin semmoisen pienen kirjakarusellin niille keskenoleville kirjoille. Tykkäisin vanhasta, jos jostain löytyisi =)

Minulla keskeneräiset kirjat ovat sängyssä ja yöpöydällä, laitan hyllyyn vain luetut tai sitten sellaiset kirjat, jotka jostain syystä odottavat lukemista pidempään. :) Mutta ne Billnäsin karusellit ovat kyllä tosi kauniita ja kävisivät sisustukseenkin...

Mutta ne Billnäsin karusellit ovat kyllä tosi kauniita ja kävisivät sisustukseenkin...

Vanhoissa englantilaisissa sarjoissa ja elokuvissa on semmoiset karusellit aina saleissa, semmoisen ottaisin mielelläni, mutta luultavasti ostan Billnäsin sen pienen =)

Yhteistyössä