Eihän minun tarvi eihän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vakkari

Vieras
Eihän minun tarvi ottaa sedän kahta tyttöä tänne pariksi yöksi...Tytöt olis kyllä jo isoja. 8 ja 9 vuotiaita. Mutta olen ihan puhki väsyny omien pienten kans etten millän jaksa ajatella et vielä muutama ruokittava lisää...
Tosin ne vois kyllä vähän paimentaa päivällä pikkusia jos vaikka saisin jotain tehtyä, ei en mä halua tänne nyt ketään.

Mut mihin ne sit menee jos mä en niitä huoli??!! Vai onko se minun murhe ollenkaan...

Eihän se pakko ole =) Mutta yritä ajatella asia juuri noin, että tytöt auttavat sua omien lastesi kanssa. Meidän tyty 8v on tykätty "lastenhoitaja" sukulaisperheissä, joissa on pieniä lapsia, jolloin perheen äiti voi keskittyä omiin juttuihinsa.

eihän se pakko tosiaan ole.. itsellä oli juuri viikon 8v ja 10v vanhat tytöt ja paljon helpommalla pääsin kun lapsille oli leikittäjiä. ruokaa piti vaan laittaa vähän useammin.

Jos olet luvannut, on pakko. Muuten ei. Mitäs jos kuitenkin ottaisit, sillä ehdolla, että teidän lapset pääsee niille yökylään yhtä pitkäksi aikaa.

Kokkina saa olla Saarioisten äidit, ne tietää mikä lapsille maistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Jos olet luvannut, on pakko. Muuten ei. Mitäs jos kuitenkin ottaisit, sillä ehdolla, että teidän lapset pääsee niille yökylään yhtä pitkäksi aikaa.

En ole luvannu, eikä kukaan muukaan sukulainen(joilla olis helpomi ottaa). Mut minua säälittää et tytö joutuu meneen jollekki joka ei heitä oikeesti halua ottaa ''vaivoiksesa'' . Ja todellisuudessa niille ei voi mennä lapset yökylään. Ja mä en ole sen naisen takia edes kylässä heillä käyny moneen vuoteen. Ja asuvat meiltä 500km päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
eihän se pakko tosiaan ole.. itsellä oli juuri viikon 8v ja 10v vanhat tytöt ja paljon helpommalla pääsin kun lapsille oli leikittäjiä. ruokaa piti vaan laittaa vähän useammin.

Niin olishan heistä apua nuitten pikkusten katsomisessa. Ja varsinki se nuorempi tytöistä hoitais koko ajan tuota vauvaa. Tosin häntä saa vähän vahtia et ei kovin ''nukemaista'' leikkiä ala. Et ei taho aina muistaa et se on pieni.

Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari:

En ole luvannu, eikä kukaan muukaan sukulainen(joilla olis helpomi ottaa). Mut minua säälittää et tytö joutuu meneen jollekki joka ei heitä oikeesti halua ottaa ''vaivoiksesa'' . Ja todellisuudessa niille ei voi mennä lapset yökylään. Ja mä en ole sen naisen takia edes kylässä heillä käyny moneen vuoteen. Ja asuvat meiltä 500km päässä.

Eli sä oot yhtä inhottava kuin ne muutkin sukulaiset! Voi kun kuuluisin lähipiiriin, meille sais ehdottomasti tulla!

Riippuu ihan tytöistä. Mulle tarjottiin viimekesänä vähän vajaa 14 v sukulaistyttöä auttamaan kun mulla oli vauva ja 2,5 vuotias. Otin tytön, mut tosiasiassa mulla oli päivisin kolme lasta. Se on sellanen hiljanen ja alotekyvytön tyttö, eikä uskaltanu kysyä jos ei osannu. Teki kaikki kiltisti kun pyysin, mut sit kun ristiäiset lähesty ja laitoin "oikeesti töihin" niin seuraavana päivänä olikin masu kipee ... Oli harmi kun olin miettinyt mitä apulainen voi tehdä ja laskenu sen varaan. Lapsista kyllä tykkäs, mut ei uskaltanu niittenkään kanssa mitään, ellen sanonu että istu tossa laitan isomman "uima-altaaseen", kato ettei se huku.

Ei palvelusta saa tehdä vastsapalveluksen toivossa URPO! Otat lapset hoitoon koska sinustakin olisi kiva hänen tilanteessaan jos joku hoitaisi lapsiasi... pitää opetella vähän empatiaa.

Mulla on ollu tässä kahtena päivänä lapsia tupa täynnä. Rasitti ensin ajatuskin, mutta meni yllättävän hyvin. Omat lapsetki oli erilaisia ja touhusivat onnessaan, ku oli kavereita. Ei toki oo pakko, mutta se voi olla uskomattoman iso asia jollekin, jos lapset pääsee lomalle. :/

Yhteistyössä