eihän mun miehen pitänyt olla sika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
lähdin tänään lasten kanssa reissuun ja mies jäi päiväksi yksin kotiin äsken soitti ja sanoi ottaneensa kaverin kanssa muutaman kaljan ja kutsuneensa tän perheineen meille kylään

ei ollut juomisesta mitään puhetta etukäteen ja nyt kiehahti tosi pahasti, sanoin, että ryyppää vaan ihan rauhassa, ei tulla edes häiritsemään ja katkasin puhelun, nyt itkettää ja suututtaa PASKA!!!!

Mitä miehesi pitäis tehdä kun olet lasten kanssa reissussa??? Istua kädet ristissä sohvalla ja odottaa kun tulette kotiin?? Varmaan sen takia ei puhunut sulle mitään että aikoo muutaman kaljan juoda, kun et olisi antanut kuitenkaan!! Mä en ymmärrä teitä kanssa sisaret, miten te voitte kahlehtia miehenne, aikuiset ihmiset, etteivät saa itse päättää mitä tekevät?? Sen takia on niin paljon pettämistä ja muuta selän takana tekemistä, kun viedään ihmisyys tiukoilla säännöillä! Vaikka nainen ja mies viettää elämänsä yhdessä, niin kyllä kummallakin on oma(kin) elämä!!!!! Tietysti pitää tietyt pelisäännöt olla, jos lapsiakin on, mut mitä täältäkin on saanut lukea, niin menee vähän liian pitkälle!! Katsokaa pirttihirmut peiliin!!

Alkuperäinen kirjoittaja Pirttihirmut:
Mitä miehesi pitäis tehdä kun olet lasten kanssa reissussa??? Istua kädet ristissä sohvalla ja odottaa kun tulette kotiin?? Varmaan sen takia ei puhunut sulle mitään että aikoo muutaman kaljan juoda, kun et olisi antanut kuitenkaan!! Mä en ymmärrä teitä kanssa sisaret, miten te voitte kahlehtia miehenne, aikuiset ihmiset, etteivät saa itse päättää mitä tekevät?? Sen takia on niin paljon pettämistä ja muuta selän takana tekemistä, kun viedään ihmisyys tiukoilla säännöillä! Vaikka nainen ja mies viettää elämänsä yhdessä, niin kyllä kummallakin on oma(kin) elämä!!!!! Tietysti pitää tietyt pelisäännöt olla, jos lapsiakin on, mut mitä täältäkin on saanut lukea, niin menee vähän liian pitkälle!! Katsokaa pirttihirmut peiliin!!

Ja lässyn lässyn! Näin puhuu nainen, jolla itsellään on törkyukko. Perheellisen kuuluu elää suht siivosti ja yhteisiä sääntöjä ja sopimuksia noudattaen. Yleensä se vain monella tuntuu menevän niin, että nainset on tolkkuja ja miesten pitäisi antaa porsastella ja sitten porsastelun päälle jakaa vielä ymmärrystä ukolle.

Tosissaan hohoijaa. Onneks en itse elä pjaskiaisen kanssa, päivääkään en katselis petturisikailijaa, mutta vissiin jotkut katsoo ja vieläpä hyysää päälle.

Niin, ja raskaana olevaa vaimoa on syytä ymmärtää ja tukea, eikä heittää ranttaliks heti kun silmä vaan välttää. Kuka viittii katsoa krapulaista miestä, kun tulee kotiin lasten kanssa??

Alkuperäinen kirjoittaja Krapula-Kaija:
Alkuperäinen kirjoittaja Pirttihirmut:

Ja lässyn lässyn! Näin puhuu nainen, jolla itsellään on törkyukko. Perheellisen kuuluu elää suht siivosti ja yhteisiä sääntöjä ja sopimuksia noudattaen. Yleensä se vain monella tuntuu menevän niin, että nainset on tolkkuja ja miesten pitäisi antaa porsastella ja sitten porsastelun päälle jakaa vielä ymmärrystä ukolle.

Tosissaan hohoijaa. Onneks en itse elä pjaskiaisen kanssa, päivääkään en katselis petturisikailijaa, mutta vissiin jotkut katsoo ja vieläpä hyysää päälle.

Niin, ja raskaana olevaa vaimoa on syytä ymmärtää ja tukea, eikä heittää ranttaliks heti kun silmä vaan välttää. Kuka viittii katsoa krapulaista miestä, kun tulee kotiin lasten kanssa??

Mä muuten peesaan Pirttihirmut, peiliin katsomisen paikka -nimimerkin kirjoitusta. Meidän isäntä on niin kunnollinen kuin vaan voi olla, ja saa silti tehdä mitä sille mieleensä juolahtaa. Mulla ei tulisi mieleenkään kahlehtia häntä millään tavalla - pointti onkin siinä, että hän osaa ajatella omilla aivoillaan ja tärkeysjärjestys on realistinen. Yhteisiä sääntöjä ja sopimuksia voi noudattaa, vaikka on se omakin elämä =)

Jos ap:n tarkoitus oli tulla reissusta kotiin tänään, ja nyt saakin tietää, että mies dokaa kaverin kanssa, ovat siis kenties kännissä jo kotona odottamassa, ja kaverilla myös perhe mukana, niin ymmärrän hyvin et ottaa pannuun!
Toki mies vois ajatella aivoillaan ja olla raahaamasta humalaisi kavereita kotiin kun siellä on vaimo ja lapset paikalla. Eikä olisi kivaa passata dokaavia, saati kenties tuntematonta kaveria perheineen.
Ei tartte olla pirttihirmu loukkaantuakseen tästä.

Yhteistyössä