Eihän mun nyt tarvi olla äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hekla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sara x:
Ymmärrän, että joskus haluaa omaa aikaa. Kannattee miettiä millä ikäerolla noita lapsia tekee.. Ehkä jaksaisit paremmin.

Mistä voi tilata lapsia sellaisella ikäerolla, joka olisi hyvä?
Sitä paitsi, pienemmällä ikäerolla alkuaika on raskasta, mutta pidemmän päälle helpompaa kun ovat toisilleen kavereita :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja sara x:
Ymmärrän, että joskus haluaa omaa aikaa. Kannattee miettiä millä ikäerolla noita lapsia tekee.. Ehkä jaksaisit paremmin.

:laugh: :laugh: :kieh: Voi hyvää päivää..

Ei tarvi olla äiti, ainakaan seuraavaan kymmeneen minuuttiin. Mäkin oon ollu tauolla vartin verran. Kohta jaksan taas olla pullantuoksuinen emo noille kolmelle lapselle pienillä ikäeroilla.. ;)

Kivasti noilla on toisistaan seuraa leikkeihin, eikä mun tarvi koko ajan viihdyttää :xmas: Ja selvästi nuo myös kaipaa toisiaan jos muut on päiväunilla ja yks vaan on hereillä :)

:D Minne piilouduit?

Minut osataan jo etsiä pesukoneen takaa. Viimeksi otin jäähyn itselleni tyhjässä kylpytynnyrissä... Vartti omaa aikaa on joskus ehdoton.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
:D Minne piilouduit?

Minut osataan jo etsiä pesukoneen takaa. Viimeksi otin jäähyn itselleni tyhjässä kylpytynnyrissä... Vartti omaa aikaa on joskus ehdoton.

läppärin kanssa menin "viikkaamaan pyykkejä" makkariin :whistle:
Hyvin anto mun olla rauhassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja hekla:
läppärin kanssa menin "viikkaamaan pyykkejä" makkariin :whistle:
Hyvin anto mun olla rauhassa :D

"Tekstiiliterapiaa", siis. :D Itse teen joskus niin, että menen myös makkariin ja laskostan pyykkejä ja kuuntelen musiikkia kuulokkeilla. Muksut tietävät, että minua ei silloin häiritä... Hyvin terapeuttista.

Yhteistyössä