Eihän mun tarvi kertoo lapselle,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
ett oon pelannu sen uudella Wiillä kaks päivää itteni ihan rammaks. nyrkkeilystä ja kaikesta jalat ja kädet ihan sökönä ja hermot menetetty super marioon :| :ashamed: :snotty:

Muksu sukuloimassa ja mullon tylsää :xmas:

:laugh:

Mie sain pelin minun DSsääni. Pelkään vain, että akku loppuu ennen aikojaan. *laturi ties missä* :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:
Miks tarvis kertoo? :o

mun pelaamisen jälki näkyy tuolla, muksulla on omansa.. jos sanon etten tiedä mistään mitään :D en osaa nollata tota mun juttua tuolta pois ja lapsen pelejä en halunnu sekottaa...

Siis tarvii :ashamed: Voi kehno tätä nykytekniikkaa. Mitään ei voi touhuta salaa :xmas:

mun pelaamisen jälki näkyy tuolla, muksulla on omansa.. jos sanon etten tiedä mistään mitään :D en osaa nollata tota mun juttua tuolta pois ja lapsen pelejä en halunnu sekottaa...

Siis tarvii :ashamed: Voi kehno tätä nykytekniikkaa. Mitään ei voi touhuta salaa :xmas:

jos vaan sanon ett en tiedä :o itellään tullu :o

jos vaan sanon ett en tiedä :o itellään tullu :o

Voi olla, että saat joskus takaisin saman vastauksen yhtä selvässä asiassa. =)