Eihän naisen tarvitte aina lähteä tanssimaan vaikka pyydetään?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Tänään tuli radiossa juttua naisten antamista pakeista ja joku nainen oli laittanut sinne viestiä, että kuinka käy kun hän kieltäytyy tanssimisesta. Hän ystävällisesti sanoo, että ei kiitos, hän ei tanssi koska ei pidä siitä tms. No sitte hän saa vastaukseksi haukkuja, miksi annat tylysti pakit jne.

Mä olin eilen baarissa ja yks mies yritti pariin kertaan sitkeästi mua tanssimaan. No ekalla kerralla hän sitten onneksi pyysi mun kaveria tanssimaan, kun mä sitkeästi kieltäydyin.

Mutta siis eihän se ole mikään velvollisuus lähtiä tanssimaan vaikka siellä baarissa/ravintolassa onkin! Mua ei ainakaan niin kiinnosta tanssiminen. Onneksi jotkut miehet uskovat kerrasta ja siirtyvät seuraavaan. Se on typerää suuttua niistä pakeista jos ystävällisesti sanotaan, että ei halua tanssia. Miksi suuttua noista pakeista koska kyse kuitenkin vain tanssista?

Ei ole pakko lähteä tanssimaan jos ei halua. Mä voin ihan suoraan myöntää hiiltyväni jos pari ystävällistä ei kiitosta ei mene jakeluun. Mua ärsyttää känniläisten jankuttaminen. No, onneks en käy baarissa kovin usein :) Kun mä en oikeesti jaksa mitään jankuttamista mutta en muista että kukaan olisi pakeista varsinaisesti suuttunutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Ei ole pakko lähteä tanssimaan jos ei halua. Mä voin ihan suoraan myöntää hiiltyväni jos pari ystävällistä ei kiitosta ei mene jakeluun. Mua ärsyttää känniläisten jankuttaminen. No, onneks en käy baarissa kovin usein :) Kun mä en oikeesti jaksa mitään jankuttamista mutta en muista että kukaan olisi pakeista varsinaisesti suuttunutkaan.

No kyllä mullakin meinas eilen palaa käpy, kun se mies otti ranteesta kiinni ja yritti väkisin vetää tanssimaan! :kieh: :headwall:

muutaman kerran olen mennyt ja aina on kaverin sormet eksynyt joko etu tai takapyllyyn, joten nykyään vaan nätisti sanon, että kiitos, mutta ei kiitos ja hymy päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eipä ole kukaan suuttunut ku olen ystävällisesti selittänyt miksen lähde.

miksi pitäs selittää?! sanoo ei kiiitos. ja sillä hyvä. minä en lähtis ikinä vieraan miehen kanssa tanssimaan kun on oma kulta

Mä sanon aina, että kiitos, mutta mä en tanssi. En muista, että kukaan olisi koskaan kiskonut mitään nenäänsä. Joskus joku on ilahtuneena sanonut, että "no sehän hyvä, en mäkään siitä oikein välitä."

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eipä ole kukaan suuttunut ku olen ystävällisesti selittänyt miksen lähde.

miksi pitäs selittää?! sanoo ei kiiitos. ja sillä hyvä. minä en lähtis ikinä vieraan miehen kanssa tanssimaan kun on oma kulta

No sanon "ei kiitos, tanssin vain oman mieheni kanssa". Ja hymyilen ystävällisesti. Menee heti jakeluun eikä kukaan ole suuttunut.

Höh :o
Tanssipaikoissa kieltäytyminen on epäkohteliasta, mutta sinne onkin menty tanssimaan (siis lavat tms.). Mutta kyllä muulloin naisella tulee olla oikeus valita tekemisensä (tanssi, juominen, juttelu) ja seuransa.

Alkuperäinen kirjoittaja Localoba:
Tanssipaikoissa kieltäytyminen on epäkohteliasta, mutta sinne onkin menty tanssimaan (siis lavat tms.). Mutta kyllä muulloin naisella tulee olla oikeus valita tekemisensä (tanssi, juominen, juttelu) ja seuransa.

Niin mä ymmärrän tuon tanssipaikoissa, mutta tosiaan muualla...Olen mä kyllä ollut täällä varsinaasessa tanssipaikassa, mutta menin sinne vain kattomaan Agentsia. Menin yläkertaan josta näki salin puolelle enkä siis ollut tyrkyllä tanssia varten.

Alkuperäinen kirjoittaja Localoba:

ja juu, lavoilla meininki on eri sinne onkin menty tanssimaan siellä on naisten haku, miesten haku jne. Siellä olisi epäkorrektia kieltäytyä ja valikoida, mutta kapakassa EI todellakaan ole pakko tanssia kenenkään kanssa.

Yhteistyössä