eihän tää oo mitään raskausmyrkytyksen alkua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
millaista kipua se raskausmyrkytyksen ylävatsakipu on?
mulla on nyt viikkoja tasan 36+0, ja tänä aamuna alkoi ihan tajuton pistävä/polttava kipu ylävatsalla heti rintojen alla. teki mieli painaa koko ajan ylävatsaa. se tuntu helpottavan kun meni kumaraan (melkein kaksinkerroin) ja istuminen autto. mut heti taas ku lähti liikkeelle, alko sattuun ihan pirusti. särkylääke sitten loppujen lopuks autto..
nyt tuntuu että kipu alkaa taas.. ehti kun nousee seisomaan alkaa kipu. istuessa ei satu (ainakaan vielä)

pari päivää sitten oli neuvolalääkäri, paineet ok, pissa puhdas, ei päänsärkyä, vähän turvotusta, eli tää kipu on ainut mitä on, ja sit tosiaan pikkusen tota turvotusta. (tai en sit tie onko parissa päivässä esim. noi paineet sitte noussu?)

Minulla vatsakipu tuntui siltä, kuin vauva olisi päällään puskenut rintojen alla ylöspäin. Se ei oikeastaan sattunut, mutta tuntui todella epämiellyttävälle.

Soita neuvolaan ja pyydä päästä tekemään pissakokeen ja ottamaan paineet. Raskausmyrkytys voi tulla todella nopeasti. Minulla myrkytys huomattiin maanantaina puoliltapäivin ja keskiviikkoaamuna tehtiin kiireellinen sektio.

ei oo närästystä.. närästys ei mulla oo koskaan sattunu.. tää kipu oli ihan tuskaa.. nyt ei taas tunnu missään.. ei satu yhtään :O jos se kipu tulee takas, ni kai mä sit soittelen sinne synnärille.. ei vaan turhaan viittisi sinne lähtee kun mies lähti toiselle paikkakunnalle hommiin, ja mun tarttis esikoiselle keksiä sit hoitopaikka, ja sairaalallekin on matkaa : / ja täällä on neuvolaankin soittoaika loppunu hetki sitten.. onko se kipu sitten jatkuvaa? vai loppuuko se tollain pikkuhiljaa kun istahtaa alas? ja auttaako siihen särkylääke?

Yhteistyössä