Eihän tää rahallisesti kannata..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tsirppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27044003]Voi saatana jos ei saa ku 9 euroa per päivä niin miten helvetissä siinä elätät itsesi! Ja työkokemus my ass, olen ollut tälläkin alalla vuosia töissä eikä silti muka ole tarpeeksi kokemusta :headwall: Kyllä se motivoisi hieman enemmän jos saisi edes säällisen korvauksen duunista! Lisäksi terveys ihan retuperällä, mutta ei kun pitää kuulemma vaan jaksaa jatkaa, se että kroppa ei kestä juuri tätä hommaa ei kuulemma merkitse mitään.[/QUOTE]

saahan siihen vielä täyden työkkärirahan että ei jää 9euroon.

• Tykkää
Reactions: Lex
[QUOTE="vieras";27044003]Voi saatana jos ei saa ku 9 euroa per päivä niin miten helvetissä siinä elätät itsesi! Ja työkokemus my ass, olen ollut tälläkin alalla vuosia töissä eikä silti muka ole tarpeeksi kokemusta :headwall: Kyllä se motivoisi hieman enemmän jos saisi edes säällisen korvauksen duunista! Lisäksi terveys ihan retuperällä, mutta ei kun pitää kuulemma vaan jaksaa jatkaa, se että kroppa ei kestä juuri tätä hommaa ei kuulemma merkitse mitään.[/QUOTE]

Miksei voi vaihtaa alaa, jos kroppa ei kestä sitä työtä?
Jos kroppa ei kestä MITÄÄN työtä niin sitten varmaan pääsee jo eläkkeellekin?

Miksei voi vaihtaa alaa, jos kroppa ei kestä sitä työtä?
Jos kroppa ei kestä MITÄÄN työtä niin sitten varmaan pääsee jo eläkkeellekin?

Siis missä minä sanoin ettei kestä MITÄÄN työtä :O Kyllä tämä palsta on sitten niin ihana, sanotpa vaikka että onpa hyvä ilma tänään, niin johan joku tulee sanomaan että on se kumma kun pitää AINA valittaa joka asiasta :laugh: Niin ja nyt ei voi vaihtaakaan työharjoittelupaikkaa, muuten tulee karenssi..

Yhteistyössä