N
Np
Vieras
Raskauteni on tällä hetkellä reilusti yli puolenvälin ja haluaisin kysyä teiltä mitä mieltä te olette siitä, että anoppi ei kysy kuulumisia, vointia tai muuten vain käy kylässä..? Hän tietää että raskaus on minulle ollut vaikeaa kovien selkäkipujen takia, niin ei mitään ole siltä osinkaan kysynyt. Olen yrittänyt aloittaa keskustelua hänen tulevasta ensimmäisestä lapsenlapsesta mutta keskustelua vaan ei hänen osaltaan synny, siis ei kertakaikkiaan mitään..Olis niin mukava hänen kanssaan rupatella asioista kun hän muuten aina kyselee ainakin pojaltaan "miten on päivä menny" tms...ja ainakin ulos päin antaa itsestään sellaisen vaikutelman että on todella huolehtivainen ja positiivinen ihminen.
Puhuin puolisolleni eilen asiasta ja sanoin et tää asia tekee mut surulliseksi, niin hänen mielestään asia ei ole näin ja mä vaan haukun hänen äitiään.
Onneksi omat vanhempani ovat todella innoissaan tulevasta vauvelista
Puhuin puolisolleni eilen asiasta ja sanoin et tää asia tekee mut surulliseksi, niin hänen mielestään asia ei ole näin ja mä vaan haukun hänen äitiään.
Onneksi omat vanhempani ovat todella innoissaan tulevasta vauvelista