Eikö facebookissa enää voi laittaa omaa profiiliaan niin, ettei kukaan pysty pyytämään kaveriksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Itse en enää haluaisi ketään hyväksyä kaveriksi, koska olen miettinyt koko profiilin poistamista.. Toisaalta voisin sinne jäädäkin, tällä hetkellä kavereina vain oikeasti läheisiä, mutta.. Ennen mulla oli siten, ettei kavereiden kaverit pystyneet pyytämään kaveriksi, niin nyt kun fb taas muuttui, niin kaveripyyntöjä tulee mun kavereiden kavereilta, joiden kanssa en oikeastaan ole edes tekemisissä.. Enkö saa enää laitettua itteeni/profiiliani siten, ettei mua vois pyytää kaveriksi?

Alkuperäinen kirjoittaja pau:
Laita yksityisyysasetuksista niin, että et näy haussa eli jos joku sua hakeekin (muut kuin nykyiset kaverit), niin ei löydy.

Mun profiili on salainen, eli ei löydy haulla.. Nuo löytää mut kavereidensa kavereista ja sitten laittavat kaveripyynnön. Ennen oli vaihtoehtona kysymykselle "kuka voi pyytää kaveriksi" vaihtoehto "ei kukaan". Nyt on vain kaikki tai kavereiden kaverit =(

Katohan vaan, niinpäs näköjään on :/ Sun ei sit varmaan auta kuin olla vaan reagoimatta noihin kutsuihin.. Elää ns. hiljaiseloa, eihän nuo tiedä käytkö edes facebookissa enää vai et :)

Katohan vaan, niinpäs näköjään on :/ Sun ei sit varmaan auta kuin olla vaan reagoimatta noihin kutsuihin.. Elää ns. hiljaiseloa, eihän nuo tiedä käytkö edes facebookissa enää vai et :)

paitsi, että näkevät sen yhteisen kaverin sivulta, jos ap kommentoi jotain :D

tosi paskoja muutoksia tullut kyllä tuonne.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

paitsi, että näkevät sen yhteisen kaverin sivulta, jos ap kommentoi jotain :D

tosi paskoja muutoksia tullut kyllä tuonne.

Tämäpä juuri.. Nämä kaveripyyntöjä laittaneet ovat vielä sellaisa, että haluavat vaan kytätä toisten kirjoituksia ja mä haluisin pitää "sivuni" vaan oikeille kavereille avoimina..

entäs,kun olen pistänyt ettei minua voi hakea...eli ainakin kun googleen laitan nimen, niin minua ei tule sinne,että olen facebookissa,mistä tiedän ettei minua voisi hakea myöskään facebookissa,kun en voi itse itseäni sieltä etsiä?

Yhteistyössä