Eikö "Kaisa" ole koskaan kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Tälläsen kysymyksen kehtas naapurin ämmä äsken heittää ilmoille, kun näin sen ohimennen tossa pihalla.
Huusin vaan pyörän kyydistä että "Jaa Kaisa, on se!".
Kyllä tuli paha olo, itkeä tekis mieli. Kaupassakin olin ihan pallo hukassa kun se akka ja sen kysymys vaan leiju aivoissa.

Se huomas kun tyttö lähti isänsä luo, ja tietää että opiskelen.
Kai ne kaikki talon ämmät selän takana jauhaa samaa. Haluan muuttaa tästä vanhustentalosta helvetin kuuseen. :(

Kai mun täytys alkaa tyttöä kuljettaa mukana koulussa, tai lopettaa opiskelu vallan ja ottaa tyttö pois tarhasta jossa viihtyy yli kaiken, ja jossa sillä on päivittäiset kaverit. Ja ehdottomasti mun pitäs kieltää tyttären ja hänen isänsä läheiset välit ja kanssakäyminen.
Sitten kai olis naapurin muija tyytyväinen.

Jotkut sitten osaa. Ja mä oon vakaasti sitä mieltä että tekevät tuota ihan että saavat pahoittaa toisen mielen. :/ Ja yleensä ovat just noita vanhempia immeisiä... Toivottavasti itsellä on järki päässä vielä vanhanakin, ei päästä suustansa sammakoita. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
No mutta hei.

Mitä ihmettä sä toisten mielipiteistä välität.

Ja toisekseen, ehkei edes pahalla tarkoittanut vaan kysyi vaan, tahdittomuuttaan.

Kyllä se oli tarkotettu mulle semmoseksi piikiksi, että teen jotain pahasti väärin.
Muutenkin on huono omatunto kun elämä on tämmöstä rallia, mutta parhaani teen minun ja lapseni eteen.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Jotkut sitten osaa. Ja mä oon vakaasti sitä mieltä että tekevät tuota ihan että saavat pahoittaa toisen mielen. :/ Ja yleensä ovat just noita vanhempia immeisiä... Toivottavasti itsellä on järki päässä vielä vanhanakin, ei päästä suustansa sammakoita. :|

Juu, ei se hyvällä sitä sanonut. Ilme oli sellanen että kilauttaa kohta lastensuojeluviranomasille tms.
Enpä enää sille morjestele. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
No mutta hei.

Ja toisekseen, ehkei edes pahalla tarkoittanut vaan kysyi vaan, tahdittomuuttaan.

Kyllä se oli tarkotettu mulle semmoseksi piikiksi, että teen jotain pahasti väärin.
Muutenkin on huono omatunto kun elämä on tämmöstä rallia, mutta parhaani teen minun ja lapseni eteen.

Nih.

Ja se riittää, eiks vaan?

unohda tahditon naapuri.

No mutta hei.

Nih.

Ja se riittää, eiks vaan?

unohda tahditon naapuri.

Riittää. Mutta tiedän että kohta vollotan silmäni pihalle.

No, täytyy unohtaa koko juttu.

No mutta hei.

Älä kanna huonoa omaatuntoa, sulla ei ole mitään syytä siihen. Itse tiedät että teet parhaasi lapsesi ja itsesi hyväksi, se riittää. :)

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
No mutta hei.

Älä kanna huonoa omaatuntoa, sulla ei ole mitään syytä siihen. Itse tiedät että teet parhaasi lapsesi ja itsesi hyväksi, se riittää. :)

Kiitos. Olette kultasia. Vedet silmissä luen.

Mä ajattelin, että sä olisit myös irl yhtä rempseä nainen kuin täällä palstallakin, ettei sua muiden mielipiteet hetkauta :D
Mutta kuten ylläkin on jo sanottu, että unohda. Kommentit kertovat yleensä enemmän kommentoijasta itsestään kuin sinusta.

Toisesta korvasta sisään ja toisesta pihalle. :hug: :hug: :hug:

Itsekin asun talossa jossa asuu muutama muori ja ainakin pari heistä on aika uteliaita. Eikä tässä pihassa varmaan pysty kulkemaan niin ettei joku muori huomaisi. Yks talossa asuva nainen oli mennyt viemään roskia 11 aikaan illalla ja oli naapurin muori koputtanut omaan ikkunaansa, nainen oli siinä vain sitten että hei hei vaan sullekin...Mitähän siihen ikkunaan piti koputtaa ja mainostaa, että "hei mä kyylään sua täältä ikkunasta!" :kieh: :kieh: :o

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

Itsekin asun talossa jossa asuu muutama muori ja ainakin pari heistä on aika uteliaita. Eikä tässä pihassa varmaan pysty kulkemaan niin ettei joku muori huomaisi. Yks talossa asuva nainen oli mennyt viemään roskia 11 aikaan illalla ja oli naapurin muori koputtanut omaan ikkunaansa, nainen oli siinä vain sitten että hei hei vaan sullekin...Mitähän siihen ikkunaan piti koputtaa ja mainostaa, että "hei mä kyylään sua täältä ikkunasta!" :kieh: :kieh: :o

Täytyy kai sen ilmottaa että kyllä yhdentoista aikaankin ollaan vahdissa, että turha ruveta suunnittelemaan mitään laittomuuksia.
Inhottavia tommoset ihmiset. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

Täytyy kai sen ilmottaa että kyllä yhdentoista aikaankin ollaan vahdissa, että turha ruveta suunnittelemaan mitään laittomuuksia.
Inhottavia tommoset ihmiset. :/

Kyllähän mulle tultiin päivittelemään mun postilaatikon sisältöä silloin kun oltiin hiljan muutettu tähän. Mulla on se tyyli, että otan laatikosta lehdet, laskut yms joka päivä, mutta mainokset yms. otan vain kerran kaks viikossa ja vien suoraan lehtienkeräyslaatikkoon.

No yks muori tuli sitten yhtenä päivänä kysymään, että oonko hakenut jo postini. Mä siihen, että en...Muori vain sanoi, että mä kattoin että siellä on niin paljon postia! Mä siinä ittekseni mietin, että mitä hittoa se mun postilaatikkoon on kattonu! :o :o :headwall:

Mä en ikinä halua olla vanhana tuollaanen, pitää keksiä kaikkea tekemistä ittelle niin ei ehdi kyylätä naapureita :D