Mariemagda: :hug: Tiedän tunteesi... En nyt kerenny lukeen koko ketjua läpi mutta tosiaan jokainen on äiti omalla tavallaan,eikä se lapsen saaminen todellakaan tarvi muuttaa sua ihmisenä mitenkään.

Tietenkään ette voi samanlailla mennä ja tulla tostavaan kun tarvii huolehtia lapsesta,ottaa hän mukaan,hoitaaa hoitopaikka yms...riippuen tietty menosta. Kuitenkin vaikka se elämä muuttuu senverta että nyt teitä on kolme ja on aina yks lisää huomioon otettavia,niin silti voitte molemmat tehdä samoja asioita kun ennenkin,jotkut niistä vaan vaatii enemmän järjestelyä ja joustamista puolisolta esimerkiks.
Mä en itse pelänny että elämä ois ohi tms lapsen saannin myötä,sillä olin jo kauan sitten päättäny että niin ei käy! Mun kaverit kyllä pelkäs ja sanokin mulle että mitä jos musta tuleekin sitten sellanen että en lähde enään kahville,shoppaileen,viihteelle ymm että oon vaan kotona lapseni kanssa! Sanoin heille että PAH, mä en muutu tästä mihinkään!
Nykyään meidän tyttö on 6kk, heti kun kotiuduin laitokselta,tervehdin koiramme,joita mulla oli ollu kauhee ikävä ja lähdin lenkille,tosin aika paljon hitaammin kun yleensä...

Siitä lähtien jokainen päivä pyhitin itselleni omaa aikaa lenkin tai muun puuhastelun parissa ja vauva oli sillon isänsä hoivassa taikka mun äiti hoitamassa.Olen aina ollut tarkka ulkonäöstäni ja halusin itseni kuntoon pian. Sitten kun olin parantunu niin että kärsin istua,lähdin kavereiden kanssa kahville ilman lasta. n2kk synnytyksen jälkeen kävin jo ekaa kertaa viihteelläkin bilettämässä ja sen jälkeen oon käyny 1-2krt/kk. Kavereita näen joka viikko,tytön kanssa harrastan salsaa ja lenkkeillään ja tyttö on kaupungilla mukana aina päivisin jos sillon tapaan kavereita,eli en suinkaan aina ole liikkeellä ilman lasta.

En ole imettäny ollenkaan joten senkin takia lapsen hoitoon jättö onnistuu hyvin.
En todellakaan sovi sellaseen kotiäiti muottiin,jolle ei ole mikään muu elämässä tärkeetä kun lapsi. Vaikka oma tyttö on kaikista rakkain niin silti mun elämään kuuluu paljon muutakin, mikä pitää mun mieleni virkeenä.