Eikö noita lassien suprafill haalareita enää valmisteta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Tupu";24500228]kyllä minä löysin Prismasta ja City-marketista.
Kunpa tetäisin saako niitä vielä kaksiosaisena ja mihin kokoon asti?[/QUOTE]

Oliko tullut uusia malleja nyt?

[QUOTE="vieras";24555018]Siis onko nyt kyseessä se haalari, jossa alaosa semmoinen kuminen? Cittarissa oli toppana. Ihana ruskeakin löytyi pojalle.[/QUOTE]

Mitä muuten makso?

[QUOTE="vieras";24555032]Mitä muuten makso?[/QUOTE]

En tarkkaan muista.. muutoin kun sen että oli mun mielestä kallis. Oisko ollut lähempänä 80euroa.. Muistan vain sen, että ajattelin että Remun saa aikalailla samaan hintaan.

[QUOTE="vieras";24555018]Siis onko nyt kyseessä se haalari, jossa alaosa semmoinen kuminen? Cittarissa oli toppana. Ihana ruskeakin löytyi pojalle.[/QUOTE]

Mä kävin tänään Cittarissa ja en kyllä nähnyt!!!!! Missä Cittarissa? Voiko olla kaupunkikohtaisia eroja?

Ja 116 senttisen mä vähintäänkin tarttisin. Enkä kyllä punaista :(

[QUOTE="vieras";24555048]En tarkkaan muista.. muutoin kun sen että oli mun mielestä kallis. Oisko ollut lähempänä 80euroa.. Muistan vain sen, että ajattelin että Remun saa aikalailla samaan hintaan.[/QUOTE]

No mutta kun se on paras mahdollinen haalari, vaikka maksaisi saman verran kun mikä vaan mommo-haalari :)

[QUOTE="vieras";24555095]Oulussa Ruskossa. Tosin enpä kattonut mitä kokoja oli.[/QUOTE]

No minäpä pistän ihan Lassielle suoraan postia, että onko sellaista turha edes etsiä! Nettisivuilla kun ei ainakaan ole mitään. Kiitos kuitenkin sinulle :)

[QUOTE="vieras";24555150]Nettisivuilla olevat vaatteet näyttää ihan välikausivaatteilta. Kengätkin lenkkareita jne.
Laita samalla palautetta, että päivittävät sivut jos noin on =)[/QUOTE]

Juu huomasin itekin vasta nyt, että eihän siellä oo talvivaatteita vielä ollenkaan! Voi ihanaa, josko sen tuotantoa ei oiskaan lopetettu ja saisin sellaiset!

Ainakin prismassa oli jo tullut talvihaalareita, ruskeana olikohan pinkkinä. Juurikin tuota suprafill mallia. Kokoon 116cm asti oli. http://www.aijaa.com/v.php?i=000738623108.jpg

Yhteistyössä