Eikö nykyään ihmisillä ole muuta tekemistä ku istua tietokoneella?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieraana

Vieras
Olen monesti ihmetellyt tätä ääneenkin että eikö varsinkaan miehillä ole töitten jälkeen mitään tekemistä kotona??!!

Istutaan illat tietokoneella ja pelataan...
Minulle on ihan sama mitä kukanenki tekee,mutta oikeesti ihmettelen tätä että eikö ole muuta tekemistä että tietokone vie kaiken vapaa-ajan.

Ku meillä täällä maalla ja omakotitalossa on pakollisia hommia joka päivälle joita on pakko tehdä. Ei todellakaan jää aikaa istua koneella tuntitolkulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Olishan tässä tekemistä, mut ei jaksa, ei jaksa..

Olin mä kyllä töissäkin tänään, oonko nyt jotenkin parempi?

No just. En mä tässä ettiny ketään ''parempaa''....

En mä tarkoita teitä jotka käväsette koneella,vaan sellasia jotka koko päiän/illan istuu ja pelaa...ku ei ole mitään muuta tekemistä!?
Eikö ihmiset harrasta mitään liikuntaa tai muutakaan. Vai eikö kaupungissa ole mitään tekemistä kerrostalossa?

Tekemistä olisi mutta ei kaikkia hommia pysty tekemään ton kipeän polven takia. Ruoan sain just uuniin että sellasta hommaa tänään. Tuolla olisi kuivia pyykkejä oottamassa kaappiin menoa mutta taidan jättää sen huomiseksi mutta jos sä vaikka ap tulisit jeesaamaan kun niin olet huolissas meidän muitten koneella olosta. Sitäpaitsi mä nukuin tossa iltapäivällä tunnin verran olkkarin sohvalla niin en ole ihan koko aikaa koneella ollut. Ja aamupäivällä kävin moikkaamassa terkkaria tk:ssa. Muut ajat olen kyllä ollut koneella ja olen nytkin siihen asti kunnes ruoka on valmista, eihän tänään Emmerdalea tulekaan, vasta illalla tulee Salkkarit, siihen asti sitten istun koneella.

Kyllä minäkin olen ihmetellyt sitä että isät ja miehet pelaa nettipokeria illalla ku ei ole muka muuta tekemistä.
Mä käsitin ihan täysin mitä ap tarkotti. Ei se teitä tarkottanu,että turha teidän on sitä palkoa vetää sinne henkeen.

mä en halua tehä nyt mitään muuta |O
olen joka kevät pienessä kevätmasiksessa,ja nyt en haluu tavata ystäviä,en mennä ulos.....en mitään....tässä tahon istua ja kattoo muitten kirjoituksia B)

Yhteistyössä