Olin juuri tuolla suomi24.fi-sivuston keskustelupalstalla (tosin täälläkin tunnutaan olevan melko jyrkkiä) ja mieltäni jäi kaivertamaan sellainen asia kuin lasten vieminen mummulaan. Eikö todellakaan lapsiaan saa jättää mummulle ja papalle hoitoon?
Sehän on vaan positiivistä, että lapsi varsinkin halutessaan jää mummulaan! Isovanhemmatkin nauttii kun saa paapoa lastenlastaan. :xmas: Olen itsekin sitä mieltä, että vanhempien tehtävä on huolehtia lapsistaan, mutta kyllä se muksu nyt yhden yön kerran puolen vuoden välein siellä mummulla pärjää! (tai useamminkin) Tekeekö se musta jotenkin huonon äidin?
Tämmöisiin kommentteihin törmäsin:
'Miksi PITÄS viedä pieni lapsi mummolaan hoitoon? Että itte pääsis lepattelemaan!'
'Miks ei kukaan enää hoida itte lapsiaan, mummolaan vaan tuupataan vähän kun on tissistä irti.'
'Minä en mitään piikaa kaipaa, en todellakaan! lapseni ei ole ollut missään IKINÄ hoidossa, olemme miehen kanssa yhdessä hoitaneet tytön.'
'On suorastaan vaarallista jättää lapsesi isovanhempien seuraan ilman sinun tai miehesi läsnäoloa, siitä huolimatta että he ovat vanhempiasi'
'Miksi teidän pitää edes mennä sinne lapsuuden kotiisi, aikuisten ihmisten?' :|
Onko asian laita todella näin?
Minulla henk.koht. ei ole kuin ihania muistoja lapsuudestani kun sain olla viettämässä laatuaikaa isovanhempieni kanssa :heart: Ja kyse ei todellakaan ole siitä, että olisin viettänyt KOKO lapsuuteni heidän hoivissa, vaan tuolla puhuimme ihan vain YHDESTÄ YÖSTÄ SILLOIN TÄLLÖIN, HARVOIN!
Mielipiteitä kiitos!
Tämmöisiin kommentteihin törmäsin:
'Miksi PITÄS viedä pieni lapsi mummolaan hoitoon? Että itte pääsis lepattelemaan!'
'Miks ei kukaan enää hoida itte lapsiaan, mummolaan vaan tuupataan vähän kun on tissistä irti.'
'Minä en mitään piikaa kaipaa, en todellakaan! lapseni ei ole ollut missään IKINÄ hoidossa, olemme miehen kanssa yhdessä hoitaneet tytön.'
'On suorastaan vaarallista jättää lapsesi isovanhempien seuraan ilman sinun tai miehesi läsnäoloa, siitä huolimatta että he ovat vanhempiasi'
'Miksi teidän pitää edes mennä sinne lapsuuden kotiisi, aikuisten ihmisten?' :|
Onko asian laita todella näin?
Minulla henk.koht. ei ole kuin ihania muistoja lapsuudestani kun sain olla viettämässä laatuaikaa isovanhempieni kanssa :heart: Ja kyse ei todellakaan ole siitä, että olisin viettänyt KOKO lapsuuteni heidän hoivissa, vaan tuolla puhuimme ihan vain YHDESTÄ YÖSTÄ SILLOIN TÄLLÖIN, HARVOIN!
Mielipiteitä kiitos!