eikö ookkin ihan naurettavaa (rattaista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vankkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vankkis

Aktiivinen jäsen
17.01.2007
2 549
0
36
Kun siis saatiin brion ratti ja ne nyt ei käy noihin kombeihin eikä noihin vanhoihin emmaljungan rattaisiin (joku scoottereita edeltävä malli). Ja niin haluaisin pojulle ton ratin.. Harkitsin jo et laittaisin nuo rattaat myyntiin ja osataisin jostain käytettynä, jos löytys, sit rattaat joihin tuo ratti käy. Siis kaikkea hölmöä sitä pohtiikin..

siis meillä on molemmat. Ne vanhat Emmaljungat sain kaverilta ostettua (on lähinnä matkaratas käytössä) ja anoppi osti ku poika syntyi noi kombit (sen verta isot ettei tuu autonperään niitä laitettua vaan aina ne toiset rattaat).
Ja ne rattaat laittaisin kaupaks, noi kombit saa vielä jäädä jos joskus kakkonen tulee. Eli vissiin ponyt tai racet sitten ne vaihtoehdot joihin se ratti käy.

Mä ostin huutiksesta 70eurolla racet ja oon ollut tosi tyytyväinen niihin. Ovat meillä ns kakkosrattaina eli autossa kulkevat mukana ja siten ovat olleet kyllä käytössä ihan reippaasti.

Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Mä ostin huutiksesta 70eurolla racet ja oon ollut tosi tyytyväinen niihin. Ovat meillä ns kakkosrattaina eli autossa kulkevat mukana ja siten ovat olleet kyllä käytössä ihan reippaasti.

oukei. Hyvä tietää et noi racet on toimivat. Pitää vielä miettiä ja katella saako noi emmaljungat pois tieltä pyörimästä.

Yhteistyössä