mä luulin että pitää tarkkaan toimittaa kaikki mutta ei kuulemma tarvi mitään
sinnehän vois joku selitellä tuloikseen ties mitä jos tosissaan lainaa haluis...
*siis asuntolainaa hakiessa*
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä luulin että pitää tarkkaan toimittaa kaikki mutta ei kuulemma tarvi mitäänsinnehän vois joku selitellä tuloikseen ties mitä jos tosissaan lainaa haluis...
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä luulin että pitää tarkkaan toimittaa kaikki mutta ei kuulemma tarvi mitäänsinnehän vois joku selitellä tuloikseen ties mitä jos tosissaan lainaa haluis...
Alkuperäinen kirjoittaja minni:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä luulin että pitää tarkkaan toimittaa kaikki mutta ei kuulemma tarvi mitäänsinnehän vois joku selitellä tuloikseen ties mitä jos tosissaan lainaa haluis...
op vaati.
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä :meillä vaan Turun op:ssä piti ja pitää vieläkin palkat ym. kirjata ylös hakemukseen ja ihan oma "tilipankki" on ja työsuhdekkin on pitkäaikainen. Ehkä jossain pienessä "maalaispankissa" ei ole niin tarkkaa kun kaikki tuntee kaikki...vai...
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä :meillä vaan Turun op:ssä piti ja pitää vieläkin palkat ym. kirjata ylös hakemukseen ja ihan oma "tilipankki" on ja työsuhdekkin on pitkäaikainen. Ehkä jossain pienessä "maalaispankissa" ei ole niin tarkkaa kun kaikki tuntee kaikki...vai...