eikö pankki todellakaan vaadi mitään palkkakuitteja tai mitään todistusta että palkkaa saa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pienenhetken

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
17 073
0
36
mä luulin että pitää tarkkaan toimittaa kaikki mutta ei kuulemma tarvi mitään :o sinnehän vois joku selitellä tuloikseen ties mitä jos tosissaan lainaa haluis...

*siis asuntolainaa hakiessa*

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä luulin että pitää tarkkaan toimittaa kaikki mutta ei kuulemma tarvi mitään :o sinnehän vois joku selitellä tuloikseen ties mitä jos tosissaan lainaa haluis...

Ei multa oo koskaan kysytty mitään, yhtään lappua ei oo tarvinnu pankkiin toimittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:

op vaati.

Luulisin, että jos otat omasta tilipankistasi lainan, niin he näkevät koneelta, että sinulla on säännölliset tulot. Jos otat uudesta pankista, niin voivat vaatiakin jotain tositteita.

Ei multakaan oo kyselty aikoinaan, mutta silloin ainakin piti miehellä olla tili jolle palkka tulee kyseisessä pankissa. Ja jos ei olis jo ollu, olis tilit pitäny muuttaa tähän pankkiin.

meillä vaan Turun op:ssä piti ja pitää vieläkin palkat ym. kirjata ylös hakemukseen ja ihan oma "tilipankki" on ja työsuhdekkin on pitkäaikainen. Ehkä jossain pienessä "maalaispankissa" ei ole niin tarkkaa kun kaikki tuntee kaikki...vai...

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä :
meillä vaan Turun op:ssä piti ja pitää vieläkin palkat ym. kirjata ylös hakemukseen ja ihan oma "tilipankki" on ja työsuhdekkin on pitkäaikainen. Ehkä jossain pienessä "maalaispankissa" ei ole niin tarkkaa kun kaikki tuntee kaikki...vai...

Kyllä ne piti itse ilmoittaa toki, mutta mitään todistusta noista ei tarvinnut toimittaa, vaan luottavat asikkaan sanaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä :

siis piti meidän kirjottaa ne tulot ja työpaikat siihen hakemukseen, mutta mä vaan jotenkin luulin että sitten kun lainalupaus tulee, niin täytyis vielä varmentaa ne tulot :D :ashamed: tuli sit vaan jotenkin hassu olo, kun kaikki olikin puhelinsoitolla selvää.

Yhteistyössä