Eikö pitkä nainen voi olla naisellinen?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kun täällä on aina välillä tullut esille noissa pituuskyselyissä, että pitkä nainen ei ole naisellinen.

No eihän se pituus ainoa asia ole joka siihen naisellisuuteen vaikuttaa, kyllä siihen vaikuttaa muukin ulkonäkö ja olemus. Voihan joku 180cm pitkä nainen olla äärettömän naisellinen, mutta taas joku 160cm pitkä voi olla todella jätkämäinen.

Itse ainakin tiedän niin lyhyitä, normaalipituisia ja pitkiä naisia jotka ovat naisellisia ja kyllä se heidän kohdallaan on muustakin kiinni kuin pituudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
itse asiassa jos ihan rehellisiä ollaan ni pitkät naiset kävelee vähän kyyryssä ja se ei todellakaan ole naisellisen näköistä

Jotkut kävelee ja jotkut ei, lyhyetkin saattaa kävellä kyyryssä. Mun yks kaveri on yli 180cm pitkä eikä hän todellakaan kävele kyyryssä.

itse asiassa jos ihan rehellisiä ollaan ni pitkät naiset kävelee vähän kyyryssä ja se ei todellakaan ole naisellisen näköistä

Ite oon 177 pitkä enkä kävele kyyryssä!!!! Mut mun kaveri joka 155 pitkä ja kävelee kyyryssä!! Eli ei voi yleistää!

Jaa-a, mitähän naisellisuudella tarkoitetaan? Mä olen aika pitkä ja tietyssä mielessä naisellinen esim. pukeutumisen suhteen. Kuitenkaan mä en kilju, kaiva peiliä bussissa laittaakseni huulipunaa eikä tietokoneestani löydy sydämiä taustakuvasta.

Niinh, enkä mä kävele kyyryssä :D

En osaa sanoa, mutta usein olen täältä maan tasalta (160 cm) huomannut, että pitkät naiset pitävät tasapohjaisia, korotomia kenkiä. Se ei ole kovin tyylikästä, ainakaan hameen kanssa. Korkkarit kehiin vaan! Pitkät naiset on upeita ilmestyksiä!

Alkuperäinen kirjoittaja tatja:

Ite oon 177 pitkä enkä kävele kyyryssä!!!! Mut mun kaveri joka 155 pitkä ja kävelee kyyryssä!! Eli ei voi yleistää!

no kappas pjärkele, unohdin kirjoittaa sinne väliin sanan jotkut, anteeksi, tarkoitukseni ei todellakaan ollut yleistää :ashamed:

Eiköhän tuo ole katsojan silmissä ja mielipiteissä tuo naisellisuus. Itse olen aina (silloinkin kun itse vielä murrosikäisenä olin aivan pätkä) pitänyt pitkiä naisia upeina ja näyttävinä. Ja tosi lyhyitä (alle 160 cm) en osaa mieltää erityisen naisellisina, lähinnä sellaisina tyttömäisinä.

Ja onhan pitkiä naisia aina ihannoitu, missiksi ei ole asiaa alle 170 cm ja mallit ovat järjestään kaikki pitkiä. Ei varmaan kukaan voi kyseenalaistaa maailman huippumallien naisellisuutta, vaikka heistä moni on jopa yli 180 cm.

pidän itseäni naisellisena mutta yhteiskunta rajoittaa. Kauniit vaatteet on suunniteltu lyhyille tai tuleville. Kauppiaat eivät hanki riittävästi isoja kokoja kenkiä. Muotikengät eivät yleensä ole mun koossa kauniita... Bussissa on huono käyttää hametta, kun penkkiin ei silloin mahdu istumaan. Onneksi on isot tulot, koska mun on pakko ostaa mm Andiatan vaatteita, koska ne on suunniteltu pitkille ja naisellisille.

Huippumalleista moni ei naisellinen ole, mutta ei heistä misseiksi olekkaan, kummatkin kuitenkin ovat pitkiä.

Ehkä hentous on naisellinen piirre, mutta toisaalta taas leveä lanteinen matamikin. Suuri lihasmassa on ehkä selkein ei naisellinen piirre.

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Huippumalleista moni ei naisellinen ole, mutta ei heistä misseiksi olekkaan, kummatkin kuitenkin ovat pitkiä.

Ehkä hentous on naisellinen piirre, mutta toisaalta taas leveä lanteinen matamikin. Suuri lihasmassa on ehkä selkein ei naisellinen piirre.

Siis mä tarkoitin esim. Naomi, Cindy, Heidi,Tyra, Giselle yms. malleja (piru noita sukunimiä, mutta eiköhän jokainen nuo tunnista etunimistäkin)

=)

Mun mielestä pituudella ei ole mitään tekemistä naisellisuuden kanssa. Kyllä siihen vaikuttaa niin moni tekijä, eleet, tyyli jne. Tiedän yhden erittäin kauniin hyväkroppaisen naisen, joka on kuitenkin käytökseltään, puhetyyliltään ja eleiltään kuin äijä... Eli naisellisuus on mun mielestä myös sisäistä.

Juu ja pitää vielä lisätä että mulla on yks ystävä, joka on pikkuisen reilu 160 cm pitkä ja niin hypernaisellinen ettei tosikaan. Mä en oikeesti tajua miten joku voi olla niin upea vaikka verskat jalassa ja ilman meikkiä. Tää ystävä ei ehkä ole perinteisellä tavalla kaunotar, mutta ihan kertakaikkisen upea ilmestys joka saa huiskia miehiä pois kimpustaan :) .

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Juu ja pitää vielä lisätä että mulla on yks ystävä, joka on pikkuisen reilu 160 cm pitkä ja niin hypernaisellinen ettei tosikaan. Mä en oikeesti tajua miten joku voi olla niin upea vaikka verskat jalassa ja ilman meikkiä. Tää ystävä ei ehkä ole perinteisellä tavalla kaunotar, mutta ihan kertakaikkisen upea ilmestys joka saa huiskia miehiä pois kimpustaan :) .

Taasko sä täällä puhut musta ;) :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Voi näyttää naiselliselta, mutta mä en vois tuntea itseäni naiselliseksi pidempänä.
Mun täytyy mahtua miehen kainaloon :saint:

Pitkänä kuuluu valkata isoraaminen mies että mahtuu kainaloon. Nimim. 197 cm pitkän järkäleen onnellinen vaimo B)

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Taasko sä täällä puhut musta ;) :xmas:

No pakko tunnustaa rakkauttaan näin anonyymisti B)

Yhteistyössä