Eikö tää ole nyt aika selvä "kiitos ei"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "luppa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"luppa"

Vieras
Soittelin yhdestä työmahdollisuudesta. Henkilö oli kovin kiireinen, muutama sana vaihdettiin. Hänellä on auki minun alani töitä, alkavia projekteja. Sanoi, että pitäisi tavata. Ehdotin päivämäärää, ja vastasi minulle että laita minulle sähköpostia, ei ole kalenteria mukana, sovitaan meileillä, laita samalla cv mukaan.

No, ekaan meiliin ei tullut mitään vastausta. Odottelin muutaman päivän. Ja laitoin uuden viestin, jossa kysyin onko tiedossa jo milloin tapaaminen onnistuisi.

Ei vastausta.

Minun mielestä tuo on aika selkeä "kiitos, mutta ei kiitos". Mieheni taas jankkaa, että soita perään ja kysy. Mutta jos ko. ihminen kerran vasiten pyysi lähettämään sähköpostia, niin silloin hän sähköpostinsa varmaankin lukee myös, eikö?

No, jos ao henkilö on fiksu, hän joka tapauksessa ilmoittaa sinulle henkilökohtaisesti sen kiitos ei kiitos- jutun. Voi olla, että hän vaan yksinkertaisesti on kiireinen. Peesaan miestäsi; soita perään ja kysy.

No, jos ao henkilö on fiksu, hän joka tapauksessa ilmoittaa sinulle henkilökohtaisesti sen kiitos ei kiitos- jutun. Voi olla, että hän vaan yksinkertaisesti on kiireinen. Peesaan miestäsi; soita perään ja kysy.

Alustavasti sovittu tapaamispäivä on jo huomenna, eikä hän ole vastannut sähköposteihin (joilla pyysi ottamaan yhteyttä). Soitosta ja ekasta viestistä on kulunut jo lähemmäs 2 viikkoa. Musta tuntuu, että ongelma on lähinnä ei-niin-vakuuttavassa cv:ssäni :(

[QUOTE="plop";23510591]Soita ja varmista, että on saanut s-postisi. Siten asia selviää eikä jää vaivaamaan mieltäsi.[/QUOTE]
Samaa mieltä *tänäänkin toistasataa työsähköpostia saanut*

[QUOTE="luppa";23510552]Alustavasti sovittu tapaamispäivä on jo huomenna, eikä hän ole vastannut sähköposteihin (joilla pyysi ottamaan yhteyttä). Soitosta ja ekasta viestistä on kulunut jo lähemmäs 2 viikkoa. Musta tuntuu, että ongelma on lähinnä ei-niin-vakuuttavassa cv:ssäni :([/QUOTE]
Siis onko huominen tapaamispäivä hänen vai sun ehdottamasi?

[QUOTE="luppa";23510606]Mulle tehtiin kyllä jo ensimmäisessä puhelussa selväksi, että soittaminen ei ole se hänelle sopiva yhteydenottotapa, siksi mietityttää :/[/QUOTE]

Laita hänelle sähköposti, jossa kyselet muina miehinä, että onko ehtinyt katsoa kalenteriaan läpi huomiselle ja pyydät vahvistamaan tapaamisajan. Näin hänen on pakko kommentoida viestiisi.

Kyse siis ei ole sellaisesta alasta/työstä/hlöstä, jonka työ hoituisi sähköpostilla tyyliin 500 sähköpostia päivässä. Sori kun tää on vähän tällaista epämääräistä :/

Ja ongelma on sekin, että mua ahdistaa se ajatus siitä soittamisesta niin paljon, että mulla on jo nyt mennyt koko helvetin päivä pilalle :ashamed: Kai mä haluaisin vaan saada luvan olla soittamatta :( mulla on muutenkin usko loppumassa tai sitten jo loppunut työnhaun suhteen kokonaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23510621:
Siis onko huominen tapaamispäivä hänen vai sun ehdottamasi?

Hänen. Soitin (siis silloin lähes 2vkoa sitten), hän pyysi laittamaan sähköpostia jotta voidaan sopia tapaaminen. Kysyin puhelimessa alustavasti päiviä, hän sanoi tiistai ja torstai. Sanoin, että tiistai sopisi minullekin hyvin ja aika piti sopia (hänen ehdotuksestaan) sähköpostitse.

[QUOTE="luppa";23510629]Kyse siis ei ole sellaisesta alasta/työstä/hlöstä, jonka työ hoituisi sähköpostilla tyyliin 500 sähköpostia päivässä. Sori kun tää on vähän tällaista epämääräistä :/

Ja ongelma on sekin, että mua ahdistaa se ajatus siitä soittamisesta niin paljon, että mulla on jo nyt mennyt koko helvetin päivä pilalle :ashamed: Kai mä haluaisin vaan saada luvan olla soittamatta :( mulla on muutenkin usko loppumassa tai sitten jo loppunut työnhaun suhteen kokonaan :([/QUOTE]
Ei sun kai ole mikään pakko soittaa? Mulle ei nyt kuitenkaan vielä valjennut, oliko huominen tapaaminen jo sovittu vai oliko jompi kumpi vasta ehdottanut huomista. Jos on sovittu, niin silloin menet huomenna tapaamiseen, mutta jos on vasta vahvistamaton ehdotus, niin mitään tapaamista tuskin huomenna on.

[QUOTE="luppa";23510647]Hänen. Soitin (siis silloin lähes 2vkoa sitten), hän pyysi laittamaan sähköpostia jotta voidaan sopia tapaaminen. Kysyin puhelimessa alustavasti päiviä, hän sanoi tiistai ja torstai. Sanoin, että tiistai sopisi minullekin hyvin ja aika piti sopia (hänen ehdotuksestaan) sähköpostitse.[/QUOTE]
Okei. Sinuna soittaisin kyllä nyt. Voihan olla, että tämä henkilö olettaa sinun tulevan huomenna, mutta kellonaika on vielä auki.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23510669:
Okei. Sinuna soittaisin kyllä nyt. Voihan olla, että tämä henkilö olettaa sinun tulevan huomenna, mutta kellonaika on vielä auki.

En usko, että olettaa, koska hän nimenomaan sanoi, että sähköpostilla sovitaan tapaamisen kellonaika. Ja tapaamisen piti olla työkohteessa, jonka osoitetta minulla ei ole :/

Kaipa se täytyy nyt sitten yrittää.

Laita viestin otsikoksi jotain URGENT! tms. joka herättää huomiota. Mä laitoin kerran yhdelle sähköfirmalle, johon ei todellakaan saanut yhteyttä, otsikoksi:

JOHAN NYT ON PERKELE!!!

Tuli muuten vastaus todella nopeasti.

Yhteistyössä