Eikö tästä tulee liian tumma?(lisää kuvia)lisääsin kuvia vielä

Alkuperäinen kirjoittaja Piin:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Mun mielestä ei. Mutta mitä merkitystä muiden mielipiteellä on? Pääasia on, että itse tykkäät!

Joo samaa mieltä. Omaa taloahan te teette, itsellenne. Vaaleilla verhoilla, matoilla, pöytäliinoilla/tableteilla ja muilla esineillä saat valoisamman ja raikkaamman ilmeen vastapainoksi noille tummille kaapeille. Ei näy lika ja sormenjäljet ainakaan niin helposti noissa ovissa ;) Tuleeko tohon tason ja yläkaapin väliin joku vaalea laatta vai jääkö tuollaseks?

Juu tulee,sielä on latta jos sä näet kuvassa ja se on paljon valkoisempi kuin kuvassa,sekä vielä peittelevyt täyty asentaa seka me vaihdamme hana ja muita esim valot tulee erilaisia niitä tulee paljon kappien alhalle

Hyvä siitä tulee, keskeneräistä ei sovi mennä arvostelemaan :)

Tummat ovet ovat tyylikkäät. Valkoiset ovat tavanomaiset ja nopeammin taas pois muodista, jos siitä välittää, vrt, 80-luku. Korkeakiiltovalkoisissa näkyy lika ja rätin jäljet. Meillä tummat ovet, tumma pähkinä, eikä lika niissä näy, tummista pöytäpinnoista saa pölyä pyyhiä, mutta siät varten on microliinat :) Otahan kuva myös valmiista keittiöstä.

tummassahan ei näy muuta kuin pöly (jos se ei ole sileä, mut jos pinta on sileä niin sit näkyy kaikki rasvanäpitkin)
Tummat ovvet ovat vaaleata vasten todella arvokkaan ja massiivisen näköiset
minä tykkään

Yhteistyössä