Ä
äiskä_
Vieras
odotan nyt toista lastani.esikoisen aikana lihoin raskauden aikana 25kg,suurinosa tuli viimeisten viikkojen aikana,melkein 2kg/viikko!!!!!silloin muka söin terveellisesti ja silti nestettä tuli ja olin kuin pallo synnytyksen jälkeen.no paino tippui kyllä nopeasti.nyt alkupaino oli 49kg ja viime neuvolassa oli noussut raskauden alusta 2kg (rv.21) no se ei ole vielä paljon,mutta nyt on alkanut taas nestettä kertymään ja pian ei taas mene housutkaan jalkaan vaan pitää ostaa monta kokoa suurempia :/ eikö nesteen kertymistä voi millään estää??esikoisen aikana nestettä tuli niin että jouduin pahimmillaan käyttämään 42 housuja,vaikka normaalisti käytän 34 tai 36..no ei muuten niin kamalaa mutta itsetunto ihan nollissa varsinki ku miehen sisko odottaa samaan aikaan ja hänelle ei tule millään kiloja ja on aina ollut langan laiha,niin minua sitten verrataan häneen :/ mulle tullaan sanomaan että jopas oot lihonu,vaikka "marjo" on pidemmällä niin ei hän ole noin paisunut.mutta kun kaikkeni olen yrittänyt ja silti tulee nestettä...pelkään myös raskausmyrkytystä ja senki takia kauhea haloo tästä painosta...