Eikö teillä kasva alapääkarvoitusta sisäreidellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja revohka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

revohka

Vieras
Olen itse tosi karvainen sääristä ja reisistäkin, suvun kirous ja lisänä vielä pco:(

Uimapuvun kanssa epämukavaa näyttäytyä kun karvojen ajelemisesta tulee punaisia näppyjä ja juurineen en uskalla kiskoa :(

Onko teillä muilla niin että kun ootte pikkarit jalassa niin alapääkarvoja ei näy...?

Miksi et uskalla kiskoa juurineen?

Onhan se nyt ihan hullua joko jättä kokonaan uimatta, tai sitten mennä uimaan epämukavan olon kanssa vain siksi, että ei uskalla poistaa epämiellttäviä karvoja :)

Mikä siinä poistossa jännittää? Jos et uskalla tehdä sitä itse, niin sitten pyydät miestäsi avuksi, tai käyt kauneushoitolassa. Helppoa, eikö? :)

Miksi et uskalla kiskoa juurineen?

Onhan se nyt ihan hullua joko jättä kokonaan uimatta, tai sitten mennä uimaan epämukavan olon kanssa vain siksi, että ei uskalla poistaa epämiellttäviä karvoja :)

Mikä siinä poistossa jännittää? Jos et uskalla tehdä sitä itse, niin sitten pyydät miestäsi avuksi, tai käyt kauneushoitolassa. Helppoa, eikö? :)

Juurineen kiskominen sattuu liikaa ja siitä jää ikävän näköiset punaiset jäljet ihoon :/

Juurineen kiskominen sattuu liikaa ja siitä jää ikävän näköiset punaiset jäljet ihoon :/

Se kipu ei kauaa kestä...eikä se nyt NIIN kovaa ole. Puudutat vaikka pinnan ensin kylmällä :) Ja ne punaiset jäljet lähtee muutamassa tunnissa.

Itselläni on tänään edessä säärten ja kainalojen vahaus...ihanan helppoa sitten pidemmän aikaa, eikä tule terävää sänkeä :)

Ekalla kerralla sattuu, mutta kun jatkossa poistat, ennenkuin karvat on täysimittaisia, ei juuretkaan ole täysimittäisia, ei kiskominen tunnu ruuji miltään. Uudelleen kasvamiseenkin kestää aikaa, että jos punottaa hetken, niin on useampi viikko iho nättinä. Ei mulla sisäreisillä karva kasva, mutta biginirajat nypin siistiksi.

ei kasva, mutta noin muuten alapään karvoituksen siistimisessä ei tule näppylöitä. Puhdas, suihkunpehmeä iho, puhdas höylä, vaahtoava geeli ja huuhtelu, huolellinen rasvaus kuivaamisen jälkeen.
Ja kun sen tekee säännöllisesti, iho tottuu,

kasvaa. Ja paljon muuallakin. Saan nivustaipeesta vetää ainakin 10 senttiä alaspäin menevän karvaisen alueen(sellainen leveä viiva). Vituttaa. Ja sheivaaminen/epilointi tekee karmeannäköiseksi. Punaisia näppylöitä, jotka mätivät, vaikka olis desifioinut kaiken ennen ja jälkeen karvanpoiston. Joten tämä karvaperse pysyy vaatteet päällä kuivalla maalla.

Se kipu ei kauaa kestä...eikä se nyt NIIN kovaa ole. Puudutat vaikka pinnan ensin kylmällä :) Ja ne punaiset jäljet lähtee muutamassa tunnissa.

Itselläni on tänään edessä säärten ja kainalojen vahaus...ihanan helppoa sitten pidemmän aikaa, eikä tule terävää sänkeä :)

Olisikohan se vaha vai sokeri parempi? Sääristä joskus olen vahalla ottanut ja iho punoitti sen jälkeen useita päiviä ja karvat kasvoivat nopeaan takaisin. Minulla siis karvankasvu järkyttävän nopeaa,kun illalla höylään sääret on aamulla jo sänki :(

Ei kasva. Suosittelen vahausta, ekalla kerralla sattuu mutta muutaman kerran jälkeen jo helpottaa. Ja näpyt sunmuut kyllä katoavat.
Jos tuntuu että itsellä ei onnistu, mene pari ekaa kertaa ammattilaiselle. Heiltä saa vinkkejä.

kasvaa. Ja paljon muuallakin. Saan nivustaipeesta vetää ainakin 10 senttiä alaspäin menevän karvaisen alueen(sellainen leveä viiva). Vituttaa. Ja sheivaaminen/epilointi tekee karmeannäköiseksi. Punaisia näppylöitä, jotka mätivät, vaikka olis desifioinut kaiken ennen ja jälkeen karvanpoiston. Joten tämä karvaperse pysyy vaatteet päällä kuivalla maalla.

Miksi et käytä hipstereitä tai uimashortseja?

Olisikohan se vaha vai sokeri parempi? Sääristä joskus olen vahalla ottanut ja iho punoitti sen jälkeen useita päiviä ja karvat kasvoivat nopeaan takaisin. Minulla siis karvankasvu järkyttävän nopeaa,kun illalla höylään sääret on aamulla jo sänki :(

Sokerointia en ole kokeillut. Mä käytän tätä:

Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa: What beauty feels like?

Ja tyytyväinen siis olen. Eikä iho punoita tosiaan, kuin muutaman tunnin...huomenna aamulla on jo ihan normaali, kun tänään illemmalla vahaan.

Mulla ei tuo karvan kasvu tosin ole järin suurta. Melko hentoista karvaa, ei järin tummaa ja aika harvakseltaan.

Mulla myös karvan kasvu järkyttävän nopeaa. Kävin säärien sokeroinnissa ennen lomamatkaa, ja mulle "ennustettiin" neljän viikon karvattomuutta. Jep jep, höylän ostamiseksi meni viikon päästä... Eli tapauskohtaista tuo sileäsäärisyys. En tiedä, auttaisko sitten jos säännölllisesti kävisi sokeroinnissa, että väheniskö mulla tuo karvan kasvuvauhti. Epäilen... :p

Ihan oikeasti, joidenkin iho on niin herkkä että ei kestä edes sokerointia (joka on se ystävällisin tapa). Ja vahauksesta, sheivaamisesta ja nyppimisestä ei herkkäihoisimpien kohdalla ole puhettakaan.

Joiden iho kestää, voivat olla tyytyväisiä nahkansa kestävyyteen. Meitä on monenlaisia.

Itsellä ei nuorempana kasvanut reisille, mutta nykyään kasvaa. Ja iho ei kestä, kaikki tässä on kokeiltu - eikä ammattitaitoakaan puutu tässä sisarussarjassa. Mutta tiedän kyllä asiakkaistani, että en ole ainoa jonka iho ei vaan kestä.

Ei kasva, mulla on varmaan hyvät karvageenit. Vaaleaksi paksu tukka, paksut kulmat ja hyvät ripsetkin, mutta muuten aika vähäkarvainen. Sääriä en pahemmin jaksa sheivailla, biksuja siistin, mutta eipä niissäkään ole kauheasti tekemistä.

Biksuja voi siistiä myös pinseteillä, ei ärsytä ympäröivää ihoa niin pahasti...

Mulla on ihan sama, että vedänkö pinseteillä, olenko desifioinut alueen, rasvannut jälkikäteen. Ei kestä ei. Ja menee sen verran alas nykyisin, että jätän muille rantatilan. Toisaalta, en rannallla juuri kestä ollakaan. Tuli vaan vastaan se tosiasia, että pitää shortseissakin katsoa, että pituus ei ole liian lyhyt. Ja nyt en puhu mistään perskannikkapaljastelushortseista.

Ei kasva. Onneksi, koska en vaan pysty sheivaamaan kunnolla bikinirajaakaan. Ihan sama, miten kuorisi ihoa etukäteen, käyttäisi aina uutta höylää ja kunnollista vaahtoa jne. Kipeäksi menee. Ja se sänki, joka alkaa kasvaa, kutisee kammottavasti.

Kasvaa. Pitkään sheivasin ja kärvistelin kipeiden näppylöiden kanssa. Sitten siirryin pinsettiin. Mutta jos karvoja on paljon ja ne on helkkarin paksuja ja lujasti kiinni voi juma että sattuu ja joutuu vetämään lujaa siitä ihokin ärtyy melkein yhtä pahasti kun sheivaamisesta.

Nyt meinaan kokeilla sokerointia ihan ammattilaisella. Kotisokerointi oli hankalaa ja vain osittain karvat irtosi...

Mulla tuntuu asettuneet tonne yläpäähän karvasto. Tukkaa riittää kahellekin ja ripset pitkät. kainaloissa kohtalaisesti. Raajoissa ei kummosesti ja alapää siisti ilman että mitää tekee sille.

Yhteistyössä