Eikö toisen lasta voi rakastaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Villivadelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Villivadelma

Aktiivinen jäsen
19.08.2005
3 906
0
36
Teen tämän aloituksen nyt viitaten tähän ketjuun: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1361298#m15152280

Keskustelupalstahan tämä on, eikä pitäisi ottaa niin vakavasti. Mutta jäi tosiaan häiritsemään, että onko äitipuolen aina oltava paha ja pakko vihata miehensä lapsia?

Onko se tosiaan niin uskomatonta, että miehen tyttö voi olla minulle ihan oikeasti rakas? Miksi yllämainittua aloitusta pidettiin heti sädekehän kiillotuksena yms?
Varmaan nuo harmaat päänaukojat olisivat onnellisia jos tekisin aloituksia, missä haukun koko meidän uusperheen alimpaan helvettiin ja manaisin huonoa onneani, kun miehelläni on lapsi edellisestä suhteesta.

Helpotti vähän. :snotty:

Meillä kyllä kanssa tilanne että miehellä on tytär edellisestä suhteesta ja kyllä hän on kuin oma tytär mulle. Paljon ollaan yhdessä kun tyttö täällä ja mies töissä. Hyvin tullaan toimeen.

Ihanaa että miehesi tytär on sinulle tärkeä ja rakas. :) Sitä minä en ymmärrä, että aikuiset tieten tahtoen valitsevat puolison, jolla on entuudestaan lapsia, mutta sitten niitä lapsia inhotaan ja kohdellaan kylmästi. Uusperhe on aina aikuisten valinta, lapset eivät voi siihen vaikuttaa. Heidän elämäänsä vain tulee uusi ihminen, joka kohtelee heitä välinpitämättömästi tai jopa huonosti heidän omassa kodissaan (tai viikonloppukodissaan). :(
Ap hienoa, että kaltaisiasi ihmisiä löytyy.

Kiitos positiivista mielipiteistä! :flower:

Ja aikaa siihen meni ennenkuin opin tytön kanssa tulemaan kunnolla toimeen. Ensimmäiset kaksi vuotta oli hankalat monenkin asian takia, mutta nyt kaikki on hyvin. :)

Mä olin yksi niistä jotka piti aloitusta sädekehän kiillottamisena. Syy on se että mulla ei ole omia lapsia mutta exällä oli lapsia jotka oli todella hankalia ja mulle jäi niistä lapsista huonot fiilikset. Olin mielestäni varsin yhteistyohaluinen ja joustava mutta lapsille ei kelvannut mikään.

Minusta ei olisi vaimoksi miehelle, jolla olisi lapsia toisen naisen kanssa ja olen aina sen tiedostanut ja elänyt sen mukaan.

Ei ne lapsetkaan aina niin viattomia kullanmuruja ole, lisäksi lisää sukujen painetta monelta puolelta pahimmillaan niin melkoinen pyhimys saa uusperheellisenä olla - luulen :saint: :saint: :saint:

Yhteistyössä