Eikö tuo tyttö voi lopettaa jo huutoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Mua niin raivostuttaaku vuorotellen nukutetaan miehen kans lapset ja nyt muutamalla kerralla tyttö (3v) huutaa vaan mua, niin kauan et nukahtaa tai mä meen sinne! Annanko vaan huutaa vai pitääkö mun tosissaanjoka ilta nukuttaaet ei oo tätä meteliä.
Nyt varsinki jurppii ku ollu muutenki ihan paska päivä, ja päätä särkeeniin vietävästi!

uskon, että tympii.
kannattaa pysyä päätöksessään, että tyttö lopulta ymmärtää, ettei itkemällä ja raivoamalla säännöt muutu.
vaikka toisaalta tiedän, että varmasti tekee mieli mennä jo jossain vaiheessa että nukahtaisi.

olisiko toisaalta hyvä vaihtoehto, että sinä nukutat aina? rauhottuisi illat.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Tai sitten lähde vaikka kävelylle siksi aikaa että lapsi nukahtaa isänsä kanssa.

Tätä meinasin ehdottaa minäkin. Lähdet jonnekin kotoa, lapsikin rauhoittuu nopeampaa, kun tietää, ettet sinä ole kotona. Turha huutaa silloin sinua, kun et kuule kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
uskon, että tympii.
kannattaa pysyä päätöksessään, että tyttö lopulta ymmärtää, ettei itkemällä ja raivoamalla säännöt muutu.
vaikka toisaalta tiedän, että varmasti tekee mieli mennä jo jossain vaiheessa että nukahtaisi.

En jaksa joka ilta nukuttaa. Ja ku isovelikin haluaa et isi nukuttaa välillä. Ei voi ihan tytön ehdoilla mennä. Onmuutenki niin mun tyttö, illat pk:n jälkeen lahkeessa kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
uskon, että tympii.

En jaksa joka ilta nukuttaa. Ja ku isovelikin haluaa et isi nukuttaa välillä. Ei voi ihan tytön ehdoilla mennä. Onmuutenki niin mun tyttö, illat pk:n jälkeen lahkeessa kiinni.

Jotkut lapset vaan on niin herkkiä. Eihän päiväkodissa tapahdu mitään ikävää? Jamuistathan pitää sylissä ja hyvänä paljon.
Kuulostaa siltä että lasta ahdistaa voimakkaasti, voi olla niin herkkä luonteeltaan tai sitten uhmakas.
Voithan käydä aina kerran ovella ja antamassa pusun, selittäää että nyt isi nukuttaa ja äiti on täällä toisessa huoneessa. Äiti ei häviä mihinkään ja aamulla nähdään tai yöllä jos tulee joku hätä.

Alkuperäinen kirjoittaja mamiini:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
uskon, että tympii.

Jotkut lapset vaan on niin herkkiä. Eihän päiväkodissa tapahdu mitään ikävää? Jamuistathan pitää sylissä ja hyvänä paljon.
Kuulostaa siltä että lasta ahdistaa voimakkaasti, voi olla niin herkkä luonteeltaan tai sitten uhmakas.
Voithan käydä aina kerran ovella ja antamassa pusun, selittäää että nyt isi nukuttaa ja äiti on täällä toisessa huoneessa. Äiti ei häviä mihinkään ja aamulla nähdään tai yöllä jos tulee joku hätä.

En usko et pk:ssa mitään ku niin mielellään joka aamu menee sinne. Ja sylitystä ja halittelua saa kyllä ihan tarpeeksi, siitä osaa otsekkin pitää huolta! :) Ihan rakas on, mut jääräpää ku mikä! Kokeilee vaan saada tahtoaan läpi! Iltapusut ja halit annan.

Yhteistyössä