Eikö yli nelikymppiset miehet enää laukea seksissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ast
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ast

Vieras
"Tantran mukaan mies voi kolmekymppiseksi asti ejakuloida huoletta useasti. Iän myötä kertoja tulisi kuitenkin vähentää siten, että nelikymppisenä siemensyöksy tapahtuisi kerran viikossa, viisikymppisenä kerran kuussa. Testosteronia ei ikääntyvällä miehellä enää erity riittävästi, joten miesenergiaa ei saisi menettää usein."

Lähde: Tantra – seksiä ja elämänfilosofiaa – Ellit – Plaza

Täh, mitä tää meinaa? Mun mieheni on 30v ja pystyy kyllä laukeamaan useamman kerran päivässä ja monta kertaa viikossa.

Tuo juttu on tosiaan pötyä. Itse olen viisikymppisenä huomannaut, että jos seksiä ei harrasta, sitä myöskään halua. Toisin sanoen säännöllinen seksi ylläpitää seksuaalienergiaa.

Itsellä on vielä kolmeenkymmeneen useampi vuosi matkaa eli miehen kanssa siis jonkin verran ikäeroa. Yli nelikymppisistä ei ole kokemusta, mutta kyllä hirvittää jos kymmenen vuoden päästä meillä ei enää ois seksielämää.... Mutta ei tuo mikään absoluuttinen totuus taida olla.

[QUOTE="ap";25550983]Itsellä on vielä kolmeenkymmeneen useampi vuosi matkaa eli miehen kanssa siis jonkin verran ikäeroa. Yli nelikymppisistä ei ole kokemusta, mutta kyllä hirvittää jos kymmenen vuoden päästä meillä ei enää ois seksielämää.... Mutta ei tuo mikään absoluuttinen totuus taida olla.[/QUOTE]

sä et tainnut ymmärtää a) sarkasmia tai b) lukemaasi juttua tai c) kumpaakaan.

Vaikka tuo juttu on huuhaata jos sitä yritetään yleisellä tasolla ajaa läpi "totuutena", niin sen verran voin rautalankaa käyttää, tantra seksissä on kyse ejakulaation välttämisestä kokonaan, ei orgasmin. Ei se ole seksielämän kuihdutusopas nuo tantraseksiin opastavat opukset. Päinvastoin.

[QUOTE="ap";25550983]Itsellä on vielä kolmeenkymmeneen useampi vuosi matkaa eli miehen kanssa siis jonkin verran ikäeroa. Yli nelikymppisistä ei ole kokemusta, mutta kyllä hirvittää jos kymmenen vuoden päästä meillä ei enää ois seksielämää.... Mutta ei tuo mikään absoluuttinen totuus taida olla.[/QUOTE]

Miun mies on nelikymmpinen ja kyllä seksielämää riittää hyvinkin. =)
Kyllä nelikymminenkin mies pystyy laukeamaan useamman kerran päivässä ja viikossa. :)

sä et tainnut ymmärtää a) sarkasmia tai b) lukemaasi juttua tai c) kumpaakaan.

Vaikka tuo juttu on huuhaata jos sitä yritetään yleisellä tasolla ajaa läpi "totuutena", niin sen verran voin rautalankaa käyttää, tantra seksissä on kyse ejakulaation välttämisestä kokonaan, ei orgasmin. Ei se ole seksielämän kuihdutusopas nuo tantraseksiin opastavat opukset. Päinvastoin.

Vastaan vaihtoehdon c, vaikka aistinkin kyllä sarkasmisi aiemmassa vastauksessa. Kiitos rautalangasta :D

Eksäni kyllä pystyy laukeamaan, vaikka on yli 40 vuotta ja olen kuullut myös jotain 80 v. seksihurjastelijoista, jotka seurustelevat nuorempien naisten kanssa. Enemmän naisilla on vaikeuksia ehkä iän myötä laukeamisessa, mutta se on niin yksilöllistä. Seksi tuntuu voimakkaammalta nuorempana, koska ne hormonit hyrrää niin kovasti ! Onneksi on edes ne muistot, nyt keski-ikäisenä seksi tuntuu niin laimealta siihen verrattuna !

Yhteistyössä