L
läskivaroitus
Vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että ylipainoisten syömisiä taidetaan todellakin tarkkailla oikein urakalla. Kun normaalipainoinen menee ravintolaan ja syö kolmen ruokalajin illallisen viineineen, niin sehän on ok. Sitten kun ylipainoinen menee ravintolaan ja syö sen saman, niin hyi ja yök!!! Ihan niinkuin se ravintola illallinen sen ylipainon aiheuttaisi, kyllähän se ylipaino tulee muualta. Tietysti jos ravintola illalliset alkavat olla joka viikkoisia niin asia on eri.
Itse olin tässä pikkujoulujen merkeissä syömässä ravintolassa, ja olin porukan lihavin. Siellä sitten oikein antaumukselle söin sen suklaisen jälkiruoankin, kun toiset mietti kaloreita... haloo... mulla oli hauska pikkujoulu. No onneksi olen antanut toisille edes päivittelyn aihetta, että ei oo ihme, että sekin on semmoinen possu, kun pikkujouluissakin vetää tuolleen jälkkäriä. Ehkä sittenkin pelastin muutaman ihmisen joulun.
Itse olin tässä pikkujoulujen merkeissä syömässä ravintolassa, ja olin porukan lihavin. Siellä sitten oikein antaumukselle söin sen suklaisen jälkiruoankin, kun toiset mietti kaloreita... haloo... mulla oli hauska pikkujoulu. No onneksi olen antanut toisille edes päivittelyn aihetta, että ei oo ihme, että sekin on semmoinen possu, kun pikkujouluissakin vetää tuolleen jälkkäriä. Ehkä sittenkin pelastin muutaman ihmisen joulun.