Eikös oo hyvä diili?

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Löyty yks pringles-purkki tuolta kaapista, mies haluaa niitä ja mie haluan niitä PALJON, yritin sopia että mies syö siitä sen mitä kädellä yltää ottaan, kallistamatta purkkia, ja mie saan loput. Eli jako mennee aika reippaasti minun hyväksi :xmas: Kuulema epäreilua? :snotty:

Voijaan kyllä minun puolesta tehä toisinki päin, mie syön niitä sen mitä kädellä yllän ottaan. Eli kaikki. Minun käsi mahtuu sinne sisälle ja yltää pohjaan asti tarvittaessa :saint:

Siinä se purkki nyt on, olen päättäny jollaki keinolla saaha siitä enemmän ko mies ja sitä ennen siihen ei koske kumpikkaan, vasta ko sopimus on syntyny...

[QUOTE="jaa";21924094]on teilläkin huvit, menkää tekee jotain hyödyllistä, vaikka töihin?[/QUOTE]

Ei sinne töihinkään niin vaan mennä. Miehellä on yövuoro ja mie oon saikulla taas hamaan tulevaisuuteen. Nii ja muutenki, mies tekkee kyllä hyödyllistä, asentaa tuuletusikkunoihin verkkoja.

[QUOTE="Lilli";21924196]No pankaa kahteen kasaan, sulle, mulle, mulle, sulle, mulle, mulle, sulle, mulle.. Ei kai mies huomais?[/QUOTE]

Varmaan huomais :D Jospa se antais minun jakaa omin päin ne, pistäisin eka suuhun, omaan läjään, miehen läjään, suuhun, omaan läjään, miehen läjään, suuhun.... :xmas:

Niin tai sit paatte sipsit yhteiseen kippoon ja istutte rauhassa syömään ne yhdessä. Ja kun ootte alottanu, niin kysyt mieheltä jotain tosi mielenkiintoist, eli jos tykkää vaikka autoista, niin kysyt kuinkas se meidän auton kaasari on nyt pelittäny ja mitäs muuta autoon pitäis nyt asentaa. Ja siinä kun mies selostaa autoasioita, se ei pysty syömään samaan aikaan, joten sä ehdit rouskutella ainakin lähes kaikki!

Hyviä ideoita! Voisin kyllä vaivihkaa kadottaa tuon purkin johonki kaappiin ja sitte illalla kaivelen sen esille ja syön yksin :D Pittää vaan harhauttaa ukkopolo niin että se unohtaa sen kokonaan.

Katot sitä vaan sellasella viattomalla koiranpentuilmeellä ja vakuutat, että se purkki on nyt vaan mystisesti hävinny, etkä sä tiedä ollenkaan mihin se katos. Sit vaihdat äkkiä puheenaihetta ;)

Yhteistyössä