Eilen haamu tänään haaleampi haamu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taasko saa pettyä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taasko saa pettyä?

Vieras
Tein eilen iltapäivällä testin joka näytti testiajassa haaleaa haamua jossa kuitenkin vaaleanpunertavaa. Tänään tein uusinta testin jossa edelleen haamu mutta paljon paljon haaleampi lähes näkymätön. Testi oli saman merkkinen kummallakin kerralla. Kp on jo yli 30/28 mutta ovis on saattanut olla vasta 10-11 päivää sitten kun mulla lämmöt nousee hitaanlaisesti niin ei pysty oikeen tulkitsemaan onko siitä miten kauan. Mutta siis lämmöt kertoo oviksen kuitenkin tapahtuneen. Onko kellään kokemuksia että testi olis näyttäny viivaa ja seuraavana päivänä samalla testillä haaleampaa viivaa ja kuitenkin olisi kyse ihan normaalista raskaudesta. Molemmat testit tehty suht samaan aikaan päivästä...
Mahaa on juilinut monta päivää ja muutenkin ollut lievähköjä mahdolliseen raskauteen viittaavia oireta jotka voi kuitenkin tietty olla myös mielikuvitustakin...Tänään sit tietty oireita vähemmän niin jotenkin sitä aattelee et pelkkä kiinnittymis yritys se varmaan sit kuitenkin oli taas kerran...

No, mulla tuo "eilisen hento vaaleanpunainen ja seuraavan päivän olematon viiva" on kohta 2v ;) Tein sen ekan pitkään rakossa olleesta pissasta ja toisen vaan vähän aikaa "muhineesta"...kokeiles huomenna aamupissasta uudelleen!

Mulla jostai syystä aamuvirtsasta ei tuu oikeestaa mitään viivaa (edellisistä kerroista tiedän) eli varmaan johtuu siitä kun pitää kahdesti yössä käydä vessassa..

et sano minkä merkkinen testi, mutta esim clear blue on tosi herkkä. Ite tein kaks tosi haaleaa haamua jollain testillä, jonka nimeä en muista (sain neuvolasta kun olin siellä harkassa) ja sitten seuraavana päivänä tein ton clear bluen ja tuli tosi vahva viiva. Eli vois olla eroja testeissäkin vaikka on muka yhtä herkkiä.

Yritä siinä aamutunteina pitää edes sellanen 4h rakossa ja olla juomatta. Tiedän kyllä että raskaana vaikeaa, äläkä huoli jos oot vähemmän aikaa, nimittäin jos oot raskaana niin kyllä se siitä testistä selviää myöhemminkin kun cg:tä on enemmän :)

Kerrohan huomenna että kuinka kävi?

Mä en voi testaa huomenna kun ei ole testejä mut palaan asiaan kun saan taas testejä ostettua..Oma fiilis on nyt kyl se ettei viitis enää testaa ku ehkä viikon päästä jos tätiä ei tuu...
Petyin kyl jo joten en jaksa uskoa/elätellä toiveita että enää voisin plussata... :-(

Yhteistyössä