Eilen heräsin hirveään särkyyn :( mikäköhän vaivaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auts

Vieras
Olen raskaana, 28 viikkoa tulee huomenna täyteen:) jihuu! minun selkä on mennyt tosi pipiksi ihan yhtäkkiä:( siis ihan alaselkä,siitä keskeltä jotenki vihloo ja pistää inhottavasti...:( mikäköhän minnuu vaivaa? yöllä heräsin hirveään särkyyn selässä, tuntui ihan menkka kivuilta... sellaista jomotusta.......*auts * pyörittelee silmiään

Onko muilla ollut vastaavaa? Pitääkö huolestua?

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Olen raskaana, 28 viikkoa tulee huomenna täyteen:) jihuu! minun selkä on mennyt tosi pipiksi ihan yhtäkkiä:( siis ihan alaselkä,siitä keskeltä jotenki vihloo ja pistää inhottavasti...:( mikäköhän minnuu vaivaa? yöllä heräsin hirveään särkyyn selässä, tuntui ihan menkka kivuilta... sellaista jomotusta.......*auts * pyörittelee silmiään

Onko muilla ollut vastaavaa? Pitääkö huolestua?

Mulla oli samanlaisia rv 26-27, säteili reisiin saakka. Liitoskipuja (luulisin?) oli myös, alavatsa oli tosi kipeä. Söin paracetamolia viikon verran, se piti kivut kurissa ja sitten kaikki säryt hävis yhtäkkiä. Nyt on rv 29 eikä ole takaisin tulleet.

Voi olla myös iskias.

hui!! :) supistuksia....hmm...saattaa olla. On mulla ainaki siis päivällä sitä että menee maha kovaksi supistuksia, mutta ei niin kovia ku yöllä...:( millaisia ne supistukset on?

Yhteistyössä