Oltiin viettämässä äitienpäivää mun mummin luona mökillä. Ruokapöydässä meidän 4v olis halunnu lisää porkkanoita ja mä sanoin et muutakin pitää syödä ensin, sit saa porkkanoita. Tätä ei otettu kuuleviin korviin vaan mun äiti joka istu porkkana astian vieressä alko mättämään niitä porkkanoita tytön lautaselle mun vastusteluista huolimatta. Mun anomisia ei edes kuunneltu. Mun mummi vieressä säesti et "Pitäähän lapselle antaa lisää porkkanoita ja sussa on oikeeta mummi-ainesta" ja taputti mun äitiä olkapäälle.
Ja tää ei ollu edes eka kerta vaan aina mun vanhempien luona käydessä ei mun sanomisilla oo mitään merkitystä. Siellä syötetään herkkuja salaa vaikka oisin kieltäny ja vähätellään lähes kaikkee mitä mä sanon. Kylästä lähötki tehdään vaan vaikeemmiks niin et mulla menee hermot sit kun itäs pois lähtee. Eilen tuntu vaan niin pirun pahalta siinä ruokapöydässä et meinas ihan itku tulla ja ois tehny mieli tirvasta nenille niitä molempia. Jotenkin vaan sain hillittyy itteni...
Ja tää ei ollu edes eka kerta vaan aina mun vanhempien luona käydessä ei mun sanomisilla oo mitään merkitystä. Siellä syötetään herkkuja salaa vaikka oisin kieltäny ja vähätellään lähes kaikkee mitä mä sanon. Kylästä lähötki tehdään vaan vaikeemmiks niin et mulla menee hermot sit kun itäs pois lähtee. Eilen tuntu vaan niin pirun pahalta siinä ruokapöydässä et meinas ihan itku tulla ja ois tehny mieli tirvasta nenille niitä molempia. Jotenkin vaan sain hillittyy itteni...