eilen oli kumma posti täti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KeljuK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KeljuK

Jäsen
21.06.2007
888
0
16
jolle jätin kirjeen..lähetin huuto juttua ja vein postiin sen kirjeen se oli muutama sentin pienempi ku kirje kuori lähetys ihan tarkotuksella ettei se sisältö liiku sie kauheesti vaikka kuplamuovi sisällä onkin niin kuitenkin tää nainen kehu et otanko vastuun jos se hukkuu tolla reissulla :o olin et häh,se vaan kehu et joo se voi hukkua kun on pienempi ku normaali kirjekuori et otanko vastuun vai ostanko isomman kirjekuoren..
aika jännä et ne sit "hukkuu"jos on pienempiä ihan sentin kaks..
onneks meni kuitenkin perille palautteen mukaan eikä kadonnu..

hö, kokemuksella voin sanoa että suomen postista ei ikinä tiedä. tuntuu välillä että tahallaan hukkaavat kirjeitä tai vievät väärään laatikkoon :headwall: entisessä asunnossa mun postit meni LÄHES AINA väärän ihmisen laatikkoon ja mulle tuli väärää postia, kun tehtiin valitus siitä, oli kummanki laatikko täynnä seuraavana viikolla jopa kahden vuoden vanhoja joululehtiä ja muuta mainosp*askaa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
miksi se kehu? onko se joku murresana?

hyvä vaan jos sanoi että se voi hukkua. meinaan JOS se paketti hukkuu niin kyllä muuten tympäsee.

jaa siis toi kehu sanako?ei varmaan ole murre sana mä vaan kirjotan tällee hassulla kielellä,"puoli"murteella välillä..
mutta on se kummallista et sentin pienempi niin voi kadota siis postissa kun ajattelee..hukkaa ne kuitenkin isojakin kirjeitä välillä..

Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
hö, kokemuksella voin sanoa että suomen postista ei ikinä tiedä. tuntuu välillä että tahallaan hukkaavat kirjeitä tai vievät väärään laatikkoon :headwall: entisessä asunnossa mun postit meni LÄHES AINA väärän ihmisen laatikkoon ja mulle tuli väärää postia, kun tehtiin valitus siitä, oli kummanki laatikko täynnä seuraavana viikolla jopa kahden vuoden vanhoja joululehtiä ja muuta mainosp*askaa :kieh:

Postissa on töissä monenlaisia ihmisiä. On semmosia, jotka tekee samaa reittiä koko ikänsä, koska ne ei kykene oppimaan uutta. sit on niitä, jotka voi laittaa ihan mille reitille tahansa, ja aina ne pärjää. Niitäkin on, jotka venyttää työpäiväänsä kuuteen asti, menee siitä baariin ja aamulla ojan kautta töihin.

Mun miehellä on yks työkaveri, joka lajittelee 50 % posteista ihan väärin. :( sit ku se on niin hidas, että joskus mun mies jakaa sen posteja ylitöinä, niin ei se jaksa joka ovella katsoa, että meneekö välissä väärää postia. Kun se avaa päivässä satoja postiluukkuja ja juoksee koko päivän.

Alkuperäinen kirjoittaja JeLLuNaS:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
miksi se kehu? onko se joku murresana?

hyvä vaan jos sanoi että se voi hukkua. meinaan JOS se paketti hukkuu niin kyllä muuten tympäsee.

jaa siis toi kehu sanako?ei varmaan ole murre sana mä vaan kirjotan tällee hassulla kielellä,"puoli"murteella välillä..
mutta on se kummallista et sentin pienempi niin voi kadota siis postissa kun ajattelee..hukkaa ne kuitenkin isojakin kirjeitä välillä..

niinpä. mutta hyvä siis että sanoi että se voi kadota, mutta samalla tavalla se jos mä lähetän tavallisen kirjekuoren TAI iiiison paketin voi hävitä matkalla.

Yhteistyössä