eilen plussannut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnellinen:)

Vieras
Tein siis eilen positiivisen raskaustestin.. Suunniteltu ja toivottu raskaus on. <3 Pelkään kamalasti silti että tää onkin kohdunulkoinen tai kesken menee... Pitäiskö mun nyt viel odotella muutama viikko ja soittaa sitten vasta neuvolaan, nyt viikkoja ei ole ku 4+jotain... Apua, mä en voi uskoa että tää on vihdoinkin totta. Aivan on epätodellinen olo!! :)

Onnea!
Mie oon ollu niin innoissaan että oon heti soittanut neuvolaan tai no, ehkä muutaman päivän päästä plussasta :) Sen ajan saa kuitenkin useamman viikon päähän vasta niin sama kai se on millon soittaa.

älä huoli. toivotan sulle paljon onnea koko raskauden ajaksi :) neuvolaan pinnistelin ja soitin itse viikolla 7. kun se on oikeestaan ihan sama millon siel käy ekan kerran, joutuu sitä seuraavaa käyntiä kuitenkin odotella tosi kauan. viikolla 8 kun sitten kävin neuvolassa niin seuraava aika oli 2kk päähän

Onnea kovasti! Soittele vaan sinne neuvolaan. Se on nimittäin terkkarille inhottava, jos soittelee vasta viikkojen 6 tietämillä, kun voi olla vaikeuksia saada aikaa parin viikon päähän kun ajanvarauskirjat ovat usein melkosen täynnä ;)

Onnea!! Se on joka kerta yhtä ihanaa... ja se alkuaika niiiiiiin pitkä ja pelottava..meneekö kaikki hyvin..??! Nauti täydellä sydämellä, kyllä luonto sitten ilmoittaa, jos jokin on pielessä. Murehtimalla asiat eivät miksikään muutu.

Onnea sinulle!
Voi että kun itselläkin se plussa joskus ilmestyisi.. :/ Alkaa jo toivo mennä.. Joka kuukausi sitä luulee olevansa raskaana ja on kaikki mahdolliset ja mahdottomat oireet, sitten tippuu korkealta kun menkat alkaa..masentaa..

Yhteistyössä