Eilen saunassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitihaluaapojanvehkeen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neitihaluaapojanvehkeen

Vieras
4v poika kyseli 2v pikkusiskosta...

4v : äiti miks tolla on pylly edessäkin?
mä : ei se ole pylly vaan pimppi.
4v : miks se sitten on ihan kuin pylly ja tuleeko siitä kakkaa?
mä : ei tule, tytöillä on pimppi josta tulee pissaa ja pojilla on pippeli.
2v : äiti mä haluaitin pippelin voitko hakee mulle jottain?
mä : tytöillä on pimppi eikä tytöt voi saada pippeliä itselleen.
2v : äiti mä haluun mä en haluu pittata ittualteen
mä : pimppi on hieno juttu ja se kuuluu tytöille.
2v : mut mä en pääte mukaan x:n ja x:n pyttyleikkeihin!
mä : ei sitä pippeleillä huitomista kestä kukaan. ( yritin kääntää tyttöä pitämään pimpistä)
4v: äiti se on kiva leikki pimppii ei voi ees ohjata!
2v rupes parkuun ja suuttui siitä, että hän ei saa pippeliä.
4 v : äiti hanki sille pippeli
2 v : nii juttii!
mä : nyt lopetetaan tää keskustelu.
Mitä tässä nyt voi tehdä, kun tyttö haluaa pippelin?
Olen yrittänyt sanoa että voit olla iloinen kun on pimppi ja kaikkea mikä ei kannustais pippelin haluamiseen... :( oon toivoton, ja mistä mä sille sen pippelin hankin? ;( en mistään.

jos muistaa sen vielä tänään, niin kerro tytölle, että KOSKA hänellä on pimppi, hän vain voi saada vauvoja, pojat ei. Ja tytöstä tulee isona kuten sinä olet, koska sinullakin on pimppi. Kerro että mummolla, naapurin tädillä jne kaikilla naisilla ja tytöillä on se. Äiti on lapsille aina idoli, joten hän varmasti haluaa isona olla kuten sinä. Nyt tyttösi on surullinen kun varmaan luulee että hän on ainoa maailmassa jolla on pimppi, kun hän on eri näköinen kuin 4v veli.

lisäisin vielä tuohon oon listaan kaikkia sellaisia, jotka tiedät olevan tytölle tosi tärkeitä henkilöitä, parhaat tyttökaverit, jos läheinen kummi ym..

Sit kirjastosta vois kattoo noita vauvaa käsitteleviä lasten kirjoja. Ymmärtäis ehkä paremmin (?) ja pääsis lapsille suunnatulla kirjalla käsittelee lapsen tasolla asiaa.

sit noista juustopäistä, jolla ei oo oikeasti mitään sanottavaa vaikka päätään aukookin, niin niistä ei todellakaan kannata välittää! :)

sitä mäkin niitähän on kaikki seksievat pullollaan. Äly hoi aikuinen ihminen jos et muuta keksi niin parempi ettet kirjoita ollenkaa. huomaa niin et oot ite sepustanu...

Alkuperäinen kirjoittaja aaargh:
Alkuperäinen kirjoittaja mites:
noi on just ihania keskusteluja, saa omassa pokassa olla pitäminen...

toi ap:n tarina on kyl niin keksityn kuuloinen ettei siinä ole mitään hauskaan "nii juttii"

meillä ainakin tuo vähän alle kolme vuotias kylvää noita ns. aikuisten sanontoja kuten; johan on markkinat!

4v poika kyseli 2v pikkusiskosta...

4v : äiti miks tolla on pylly edessäkin?
mä : ei se ole pylly vaan pimppi.
4v : miks se sitten on ihan kuin pylly ja tuleeko siitä kakkaa?
mä : ei tule, tytöillä on pimppi josta tulee pissaa ja pojilla on pippeli.
2v : äiti mä haluaitin pippelin voitko hakee mulle jottain?
mä : tytöillä on pimppi eikä tytöt voi saada pippeliä itselleen.
2v : äiti mä haluun mä en haluu pittata ittualteen
mä : pimppi on hieno juttu ja se kuuluu tytöille.
2v : mut mä en pääte mukaan x:n ja x:n pyttyleikkeihin!
mä : ei sitä pippeleillä huitomista kestä kukaan. ( yritin kääntää tyttöä pitämään pimpistä)
4v: äiti se on kiva leikki pimppii ei voi ees ohjata!
2v rupes parkuun ja suuttui siitä, että hän ei saa pippeliä.
4 v : äiti hanki sille pippeli
2 v : nii juttii!
mä : nyt lopetetaan tää keskustelu.
Mitä tässä nyt voi tehdä, kun tyttö haluaa pippelin?
Olen yrittänyt sanoa että voit olla iloinen kun on pimppi ja kaikkea mikä ei kannustais pippelin haluamiseen... :( oon toivoton, ja mistä mä sille sen pippelin hankin? ;( en mistään.
Sanot sille että pippeliä ei voi ostaa näin se vaan on tytöillä on pimppi ja pojilla pippeli. Jaa no leikkaushan voi tehdä ainakin pojat voi "hankkia" itselleen pimpin mutta en tiiä jos tytöt voi "hankkii" itselleen pippelin leikkauksella mutta älä ajattele leikkausta tuo on vaan niinkuin varmasti tiedät semmosta lapsi juttuja esim. Esim haa haa mulla on isompi jätski kuin sulla nää näännä nää nääää tai jotain semmosta mulla on tämmönen sulla ei oo nä nä nä nä nä!!

Ihan kuin minä. No miehen kanssa olen mennyt avioon ja lapsiakin olen tehnyt.

Edelleen on issue se, ettei haarovälistä roiku penis ja kassit. :/
Siis tarkoitatko että haluisit pippelin? Mä oon mies kyllä se pippeli on tosi mahtava kun sillä leikkii että tosta pienestä jutusta joka on jalkojen välissä voi tuntua niin hyvältä kun sen tyhjentää. Mutta ois kivaa koittaa pari päivää miltä tuntuis omistaa pimpin.

Ja onhan pimpeillä ja pippeleilä plussat ja miinukset esim jos menee uimahalliin ja tulee kaunis tyttö tai sit muuten vaan yhtäkkii pippeli nousee pysyyyn ja se näkyy uimahousujen läpi ainakin jos on semmoset tiukat uikkarit mutta jod on tyttö ja näkee komean pojan niin ei näy mitään jalkojen välissä uimapuvun/bikinien läpi