Eilinen 4D... A-kupit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arvatkaas kuka... ;)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arvatkaas kuka... ;)

Vieras
Harvinaisen kypsä ja fiksu 16v. Tiesi mitä halusi. Loukkasiko A-kuppikoon omaavia se, ettei pitänut A-kuppeja minään? Onhan ne C-kupitkin pienet. :) Mutta juu, auttoi eilinen ohjelma kyllä ymmärtämään transui.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mä en kyllä ohjelmaa nähnyt, mutta miksi mua loukkaisi jos joku ei pidä tissejään (tai tissejäni) minään?

Pääasia, että itse olen tyytyväinen. =)

Poikahan meinas perua koko leikkauksen (vaikka halusi tissejä kovasti), koska a-kupit ovat pelkkää arpea vain eikä niillä tee mitään, rintaliivejäkään ei voi käyttää.

Ei se henk.koht. loukkaa, mutta laittaa miettimään, että ajatteleeko KAIKKI noin, tuskin.
Omiani olen käyttänyt ahkerasti ja tuloksekkaasti mm. imetyksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja a-cup:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mä en kyllä ohjelmaa nähnyt, mutta miksi mua loukkaisi jos joku ei pidä tissejään (tai tissejäni) minään?

Poikahan meinas perua koko leikkauksen (vaikka halusi tissejä kovasti), koska a-kupit ovat pelkkää arpea vain eikä niillä tee mitään, rintaliivejäkään ei voi käyttää.

Ei se henk.koht. loukkaa, mutta laittaa miettimään, että ajatteleeko KAIKKI noin, tuskin.

siis poika halus tissit ja mínkäikäinen?

Alkuperäinen kirjoittaja \"vieras\":
Alkuperäinen kirjoittaja \"a-cup\":
Alkuperäinen kirjoittaja \"Töllin Ruusa\":

siis poika halus tissit ja mínkäikäinen?

Sai silikoniimplantit 18-v ja yhä odottaa kaiketi että penis leikattaisiin pimpiksi. :)

Harvinaisen tasapainoinen teini mun mielestä. =) Muutti täysin mun käsityksen transuista.

Yhteistyössä