Eilinen 4D, katsoiko kukaan?

Alkuperäinen kirjoittaja dementtia:
HITTO, mun piti kattoo se 4D, mutta unohdin kertokaa vähän mikä se juttu niinkun oikeesti oli?

7 vuotias poika joka oli maailman isoin sen ikäinen poika. Seurailin silleen puolinukuksissa sitä ja ilmeisesti suht huonoista oloista ja lapsen isäkin jättänyt (joku toinen nainen käyttänyt mustaa magiaa ja saanut miehen unohtamaan vaimonsa ja mahassa olevan lapsen ja jättänyt heidät :whistle: ) Lapsi sairaalloisen lihava ja epäilivät, et ois anabolisia steroideja syötetty, mutta äiti kielsi. Äiti saanut lapsen esille telkkariin ym. ja toivoo, et täten heidän tulevaisuus ois turvattu.

Mä en nähnyt koko dokumentista kuin ehkä viimeiset viisi minuuttia, ja mua alkoi jo senkin perusteella raivostuttaa sen pojan äiti aivan suunnattomasti :|

Ei selvinnyt syytä. Ihan tylsä dokkari oli siinä mielessä kun kaikki jäi auki. Se brittilääkäri arveli niitä anabolisia syyksi, äiti kielsi kaiken ja meno jatkui entisellään.

Uskomattominta on se, ettei äiti uskonu poikansa olevan vaarassa/ huonossa kunnossa. Vakuutti, että hänen poikansa on terve, eikä ymmärtäny miks kaikki lääkärit on toista mieltä. :o

Äiti halusi, että lapsesta tulee huippu-urheilija, syöttänyt steroideja ja kun juttu meni pieleen, hakee näin toimeentuloa perheelleen. Lyhyt ikäinen taitaa lapsiparka olla.

katselin äsken sen nauhoituksena ja mielestäni äiti oli tunteeton ääliö. Ei oikeasti tajunnut mitä on lapselleen tehnyt. Ihan taatusti käyttänyt lapsella steroideja tai hormoneja. Mitään perinnöllistä sairautta kun ei löytynyt taustalta. Lapsiparka - tulee varmasti kärsimään elämässä :(

Yhteistyössä