eilinen g-piste

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaksin vain?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaksin vain?

Vieras
siellä käsiteltiin kimppakivaa.
olisitteko te valmiiina kimppakivaan, jossa olisi kaksi naista ja miehesi?
mä olin, mies häkeltyi.
mutta mitä enemmän mä sitä nyt mietin niin sitä enemmän rupean hannaamaan. kun periaatteeessahan se on pettämistä, ja toisen naisen/miehen himoamista. mies kun ei suostu sitten taas kahteen mieheen ja minuun..
eli kyllä vaan naisen kanssa onnistuis, mutta ei miehen.
kysyin että miten ne eroaa toisistaan (ei se homoksi sua tee).
suostuin kimppaan vaan sillä ehdolla että molemmille kerta missä on mies ja nainen.
mutta sitten kun homma olis hoidettu, ja mitä jos mies rupeaisikin tykkäämään siitä, niin eikö tää sitten altista oikeuden himoita toisia??
ehkei se kokeileminen olekaan hyvä juttu, jos päässä pyörii jo tällaisia ajatuksia.. :(

no hohhoijaa.

Rasittavaa tää nykyaika, jokapaikassa seksiä erivariaatioin... PAkko saada kokeilla kaikkea, oppia uutta...

MIKÄ IHMISIÄ NYKYÄÄN VAIVAA????

Onko niin vaikea nauttia siitä mitä jo on, eikä kokoajan haaveilla muusta???

*ei ymmärrä*

Alkuperäinen kirjoittaja mökö:
no hohhoijaa.

Rasittavaa tää nykyaika, jokapaikassa seksiä erivariaatioin... PAkko saada kokeilla kaikkea, oppia uutta...

*ei ymmärrä*

Kaikki ei ole kaavoihin kangistuneita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mökö:
no hohhoijaa.

*ei ymmärrä*

Kaikki ei ole kaavoihin kangistuneita.

Just tätä tarkoitiin: Jos joku nauttii omasta elämästään ja tyytyy siihen mitä jo on, hän on kaavoihin kangistunut....

Ihmisillä on joku vimmattu pakko saada kokoajan parempaa, monipuolisempaa ja enemmän. Ja jos ei saa, niin sitä sitten pohditaan ja pyöritellään päässä ties kuinka kauan.

Ja koko yhteiskunta on mukana tässä seksin ylikorostamisessa. Kohta kait lyhennetään työpäiviäkin lailla, että ihmiset pääsisivät harrastamaan seksiä..

ei mun ole mikään pakko, eikä miehelläkään.
ajatus iski vain g-pistettä katsomalla.
ja asiasta voimme puhua, eikä se tarkoita sitä etä tarvitsemme "lisäpotkua".
tää kaatuu molempien mustasukkasiuuten ja idea kuulosti ihan kivalta, mutta toteuttaminen ei taidakaan meillä onnistua.
molemmat emme halua jakaa toisiamme.

Yhteistyössä