Eilinen pariskunta ostoskeskuksessa (miten niin kansalaisuuden vuoksi solmittu suhde...)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pistää miettimään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
mitäs nyt tehdään,kun mä otin eron miehestä ( oli jo kansalaisuus vuoden pvät ) vaikkei se ois halunnu eroa :'( :/

Mun kaverikin hakee eroa miehestään, mies sai kansalaisuuden pari vuotta sitten.
Kai sen mies on niin ovela, että vastustaa eroa ihan vaan periaatteesta...tai niin tyhmä ettei muista olevansa jo maamme kansalainen? :D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ja miksi ihmeessä siitä pitäisi edes välittää, vaikka näin olisikin? Win-win situation. Mamu saa oleskeluluvan ja kansalaisuuden, suomursu saa munaa ja lapsia. Molemmat voittaa. Aikuisia ihmisiä, vapaaehtoisesti ratkaisunsa tehneitä.
*kahvit näppiksellä*
images

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vaikka itse eläisi tavallisessa suhteessa ulkomaalaisen kanssa, ei tarvitse tulla niin putkinäköiseksi, että ei tajua enää toisten ulkomaalaisten joutuvan myymään itsensä saadakseen uuden asuinpaikan.

Mutta entäs jos se suohirviö joutui myös myymään itsenstä? Rakastui ulkomaalaiseen ja joutuukin huonossa lykyssä tämän jättämäksi miehen saatuaan kansalaisuuden ja haaveet kaaaatuuu...

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Mä mietin eilen ihan samaa, tosin näin nätin nuoren thai tytön lihavan yli 50v miehen kanssa. Mut siis ihan sama asia siinäkin.

Nää on kyllä säälittäviä tapauksia. Luuseri ukkoja ja itsensä myyneitä naikkosia. :x

Eiks tästä tullut joku ohjelma joskus.
Hakivat vaimonsa Thaimaasta. Nainen kuitenkin kertoi häntä kohdeltavan hyvin ja hellästi, ja miksei mies kohtelisi. Ok syy alussa saattaa olla mikä on , mutta vaimo voi myös olla onnellinen että saa pikkasen paremman elämän, itselleen ja myös yhteisille lapsillej joita kohdellaan hyvin.

Mä muuten luin tässä vähän aika sitten tutkimuksesta, jonka mukaan thaimaalaisten ja suomalaisten välisissä avioliitoissa on paljon perheväkivaltaa. Nimenomaan niihin thaivaimoihin kohdistuvaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Mä muuten luin tässä vähän aika sitten tutkimuksesta, jonka mukaan thaimaalaisten ja suomalaisten välisissä avioliitoissa on paljon perheväkivaltaa. Nimenomaan niihin thaivaimoihin kohdistuvaa...

Suomessa on yleisesti ottaen paljon perheväkivaltaa. Suomi-suomi liitoissakin...eikös me aika kärjessä kiikuta tilastoissa?

...tai niin tyhmä ettei muista olevansa jo maamme kansalainen? :D

Mun mies on yhta tyhma, mutta vaan vahan eri tavalla. Pitaa varmaan kertoa sille, etta ei saa mun kautta asuinmaamme, Britannian, kansalaisuutta ja kannattaisi nyt akkia vaihtaa minut brittiin. Niin ei turhaa tuhlaa aikaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vaikka itse eläisi tavallisessa suhteessa ulkomaalaisen kanssa, ei tarvitse tulla niin putkinäköiseksi, että ei tajua enää toisten ulkomaalaisten joutuvan myymään itsensä saadakseen uuden asuinpaikan.

Mutta entäs jos se suohirviö joutui myös myymään itsenstä? Rakastui ulkomaalaiseen ja joutuukin huonossa lykyssä tämän jättämäksi miehen saatuaan kansalaisuuden ja haaveet kaaaatuuu...

Niinpä.. Että kukahan siinä lopulta niskan päällä on? No joo, mut mä olen monessakin tilanteessahuomannut sen, että ulkomaalainen mies ottaa mielellään vaatimattoman tai jopa ruman näköisen naisen vaimokseen. Koska tietää, että tällainen vaimo on usein uskollinen. Ja sitten tää mies pitää hauskaa niiden hyvännäköisten blondien kanssa, joista tietää ettei ne niin uskollista sorttia oo...

Suomessa on yleisesti ottaen paljon perheväkivaltaa. Suomi-suomi liitoissakin...eikös me aika kärjessä kiikuta tilastoissa?

Juu näin olen lukenut ja kuullut.

Juu näin olen lukenut ja kuullut.

Mutta tässä kohden täytyy muistaa sekin seikka, että thainainen käyttää helposti käsiään kun suuttuu. Eli perheväkivalta on näissä pareissa myös siihen suomalaiseen seppoon kohdistuvaa...

Yhteistyössä