Eipä taida haahkalinnut keksiä mitään arvosteltavaa Niina Mikkosen Maria-vierailusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
kun niin hiljaista ollut palstalla asian tiimoilta ;) En itsekään kaikista heidän mielipiteistään välitä mutta Niina esiintyi kyllä eilen niin edukseen kuin voi vaan esiintyä. Ihan tottahan se on että jos ei kertoisi itse julkisuudessa niin _joku_ kyllä kertoisi ja ne jutut jostain revittäisiin. Revittiinhän jo sairastuminen. Eikä lähtenyt ruotimaan poikien asioita ja työpaikkakin hällä on. Oi voi, taitaa palstahaahkoja harmittaa :D

ja sinä olit tuosta aloituksestasi niin täpinöissäsi että heti postasit sen monelle palstalle ja sitten aamupäivä menee siinä kun käy katsomassa onko vastailtu. Et ole itsekään penaalin terävin kynä.

No kyllä mä ihmettelen että miksi pitää mennä ala-arvoiseen ohjelmaan selittämään tarkat tapahtumat sairauskohtauksesta. Miksi? Eikö ne ole yksityisiä tietoja,miksi koko kansalle tarvii kertoa??
Ahdistavaa minusta. Jos itse olisin saanut kohtauksen ja olisin jonkun sortin julkkis, en tod.haluaisi että kaikki kerrotaan telkkarissa.

Munkin mielestä toi Maria on tosi ala-arvoinen ohjelma. Ei huvita edes katsoa sitä.

Inhoan koko Mikkosten perhettä ja niien kaameita mielipiteitä mut en mä silti haluisi niienkään kokevan sitä mitä nyt käyvät läpi :(

[QUOTE="vieras";24814348]ja sinä olit tuosta aloituksestasi niin täpinöissäsi että heti postasit sen monelle palstalle ja sitten aamupäivä menee siinä kun käy katsomassa onko vastailtu. Et ole itsekään penaalin terävin kynä.[/QUOTE]

Oikeinko monelle palstalle? :D Ja sinä käyt kyttäämässä näillä palstoilla, et taida kovin fiksu olla itsekään.

Kepsis, ihan yhtä tyhmä aihe kuin koko kaksplussapalsta ;) Ei kukaan täysijärkinen näillä palstoilla viihdy että naureskele pois vaan :D

Ja vieraalle vielä että jos olisit julkkis niin sinun sairastumiset kyllä juoruttaisiin lehdille ja niihin ois helppo lisäillä sitten vielä omia juttuja joten en yhtään ihmettele että joku haluaa kertoa asiat niin kuin ne oikeasti on.

[QUOTE="vieras";24814368]No kyllä mä ihmettelen että miksi pitää mennä ala-arvoiseen ohjelmaan selittämään tarkat tapahtumat sairauskohtauksesta. Miksi? Eikö ne ole yksityisiä tietoja,miksi koko kansalle tarvii kertoa??
Ahdistavaa minusta. Jos itse olisin saanut kohtauksen ja olisin jonkun sortin julkkis, en tod.haluaisi että kaikki kerrotaan telkkarissa.[/QUOTE]

Aivan näin. Meinasi suu loksahtaa auki, kun huomasin ohjelmatiedoista kuka Marialla on vieraana. Enempää en osaa kommentoida, johtuen siitä, että pidän ohjelmaa ala-arvoisena (= en katsonut). Eivät ainakaan voi valittaa, jos heistä juorutaan, puhutaan ja tietoja levitellään jne. Suorastaan järkyttävän tyrkyttävää mennä tässä vaiheessa, tässä tilanteessa tuollaiseen sensaatiohakuiseen ohjelmaan.

t. haaskalintu?

Yhteistyössä