Hae Anna.fi-sivustolta

eka kerta hierojalla

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä vilma-lotta, 26.04.2010.

1. vilma-lotta Vierailija

Hölmö kysymys, mutta voisiko joku valaista hieman hierojalla käymisen "etikettiä"? Lähinnä hermostuttaa riisumis-käytäntö, varsinkin kun olen menossa mieshierojalle... JA VAIKKA tiedän, että hieroja varmasti on ammattilainen eikä piittaa ulkomuodostani....

Mutta siis, missä vaiheessa riisun ja miten paljon? Yläosa varmaan ainakin paljaaksi... mutta mites rintsikoiden kanssa? Otanko nekin pois ja kekkuloin tissit paljaana pitkin huonetta? :( Vai voiko ne ritsikat päällä olla? Ihan hävettää, miten häpeilen itseäni :( Ja ollaanko pöydällä koko ajan mahallaan? Jos kääntyillään, onko siinä jotain peitettä päällä vai miten...?

2. Meitzi *****

Saadut tykkäykset:
    0
    Meet sisään vaatteet päällä. Sanot että "tää o mulle ekakerta". Toimit ohjeiden mukaan, paitsi jos ei tunnu hyvältä.

3. lotta Vierailija

Ensiksi menette yhdessä sinne hierontahuoneeseen ja hieroja kyselee et miksikö olet tullut missä on kipua jne.. Sit se jättää sut yksin huoneeseen jolloin otat ylävartalon paljaaksi ja pötkähdät hierontapöydälle mahallesi. Siinä pöydässä on aukko kasvoille. Sit se hieroja tulee jonkun ajan päästä ja laittaa pyyhkeen sun jalkojen ja pepun päälle ja ehkä kääntää pyyhettä vähän housujen vyötärön alle (ettei sotke sun vaatteita öljyllä) ja alkaa hieromaan. Sinä vastaavasti koeta rentoutua. Sano jos tekee kipeää tai jossain on arkempi kohta tai hieroja hieroo liian lujaa!!!

Kyllä se hienosti menee!! =)

4. lkmjn Vierailija

Meidän firmastamme ovat käyneet ja kyllä siellä on oltu t-paita päällä, sekä hieroja että hierottava.

5. Ohhoh! Vierailija

T-paita päällä? No ei silloin kyllä puhuta oikeasta hieronnasta. Jos hierotaan niska-hartia-selkä, niin ylävartalo paljaaksi ja ainakin minun hierojani aloittaa niin, että olen vatsallani ja lopuksi pyytää kääntymään selälleen, vetäisee lakanan rintojen päälle ja hieroo niskan ja olkapäät sekä pään. Usein otan kokovartalohieronnan ja silloin ylläni on vain pikkupöksyt.

6. puhutaan Vierailija

Kyllä se oikeaa hierontaa on, älä ole ollenkaan huolissasi.
    Sinähän voit tietenkin hierotuttaa itseäsi ihan miten ja mistä haluat, pikkupöksyt yllä tai ei.

7. kokemusta Vierailija

Minä kävin kerran mieshierojalla ja vaivauduin kun hän ei lähtenyt huoneesta riisuutumiseni ajaksi vaan oli siinä muina miehinä kun minä availin rintsikoita. Siinä sitten tepastelin rinnat paljaina ja asetuin vatsalleni makaamaan. Ei hän varmaan siitä ollut moksiskaan mutta jotenkin ällötti koska en halua esitellä itseäni vieraille ihmisille, olkoonkin sitten hieroja tai kuka muu tahansa. Luulisi että hierojilla olisi sen verran hienovaraisuutta ettei jää pällistelemään kun asiakas riisuu, mutta ei näköjään toimi kaikkien kohdalla.

En sitten käynyt siellä enää vaikka osasi kyllä hommansa.

8. toimistorotta Vierailija

Olen käynyt kipeytyvien hartioitteni takia hartia- ja selkähieronnassa lähes 20 vuotta rahatilanteen mukaan (joskus 4 viikon välein, joskus vain pari kertaa vuodessa), sillä hieronta tekee hyvää hartioille ja on muutenkin ihana rentoutumiskeino. Olen käynyt kaikenikäisillä hierojilla sekä myös mies- että naispuolisilla hierojilla.

Normaalikäytäntö on se, että kun vuorosi tulee, niin hieroja kysyy, että mitä hierotaan ja sitten hän osoittaa, mihin voi jättää vaatteet ja sanoo, että käy pitkäksesi. Jos kerrot, että olet ekaa kertaa hierojalla, niin hän taatusti silloin ainakin näyttää sen, mihin vaatteet laitetaan ja miten päin siihen hierontapöydälle menet. Riisuutumisen ja paikalle menon ajaksi hän hienotunteisesti poistuu hetkeksi aikaa pois. Kun hän tulee takaisin, hän säätää pöydästä esim. käsituet paikoilleen.

Alussa nolostelin sitä, että olin koko yläkroppa paljaana (päällä verkkarit, pikkupöksyt ja sukat) ja alussa peittelin kädellä rinnat aina, kun olin paljaana. Toisaalta sitten tajusin itsekin, että ne hierojat näkevät kaiken ikäisiä ja kokoisia ihmisiä vuosien varrella, joten mitä sillä on väliä. Itselläni on ihan kauniit rinnat, mutta tietysti tähän ikään mennessä kahden raskauden ja imetyksen jäljiltä jo roikkuvat, joten minusta tärkeintä koko hommassa on se, että hieronta sujuu hyvin. Sen perusteella päätän, käynkö samalla hierojalla uudestaan.

9. tapansa kullakin Vierailija

Minun hierojani sanoi että pidä rintsikat päällä, minä avaan sitten kun ollet pitkälläsi penkillä. Hän meni myös ulos risuuntumisen ajaksi. Minusta se oli hyvä ratkaisu.

10. äippä66 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Minä olen käynyt lukuisilla hierojilla eikä missään ole hierottu paita päällä. Kangas hankaisi ikävästi. Kaikki hierojat, oli sitten mies tai nainen, ovat olleet hyvin hienotunteisia ja aina on neuvottu mitä otetaan pois ja mihin ne jätetään. Niska-hartiahieronnassa ei housuja ole tarvinnut riisua, ja muutenkin selälle käännyttäessä laitetaan pyyhe ylävartalon päälle.

11. sannele Vierailija

Vähän enempi on tullut hierojilla käytyä ja niinhän se menee että rintsikoita ei riisuta. Hieroja avaa ne kunhan olet asettunut vatsallesi pöydälle.

12. N_74 Vierailija

Minä olen käynyt vuosikausia mieshierojalla. Hän kääntyy pois päin minusta riisuutuessani. Jätän rintsikat paikoilleen, ja hän aukaisee ne - ja lopussa laittaa kiinni.

13. Ohhoh! Vierailija

No en kyllä hieronnaksi kutsu, jo vaatteiden läpi hierotaan. Hieronnassa laitetaan hierontaöljyä iholle ja tarvittaessa myös aromaattisia öljyjä, jotka lievittävät kipua ja jännitystä.

Ehkä se on sitten jotain työpaikkahierontaa, jossa opiskelijat käyvät ruokatunnilla vähän muka hieromassa.

14. Ohhoh! Vierailija

Minulla on ollut hieroja molempia sukupuolia ja aina on hierottu myös niska ja käsivarret selällään maaten, siinä olisivat rintsikan olkaimet tiellä. Kyse on tietysti kokovartalohieronnasta, jos pelkän selän ottaa, niin kai siinä voi sitten rintsikoita availlakin, mutta ainakin minusta kaarituet vatsallaan maatessa painaisivat ikävästi...

15. vierailija Vierailija

ekaa kertaa menin eilen hierojalle ja tuli kauhea paineen tunne päähän heti kun menin mahalleni siihen pöydälle, ihan kuin veri ei olisi kiertänyt...en tajua mistä voi juhtua ja oli inhottavaa kestää se tunne n. 20min.tuli ajatus,että on vaarallista ihan.

16. urheiluhieroja Vierailija

Hei, parikymmentä vuotta olen toiminut hierojalla. Paita pidetään yllä vain siinä tapauksessa jos asiakkaan iho ei kestä hierontaa öljyn kanssa. Esimerkiksi erittäin iäkkäitä asiakkaita voi hieroa paidan päältä, mutta ei se ole oikeaa hierontaa. Ei hierojaa kiinnosta roikkuuko asiakkaan rinnat, onko posliini tms. Riisuuntumiseen aina ohjeet, ja hierojan tulee poistua kun asiakas riisuuntuu, mutta pukeutumisen suhteen onkin toinen juttu. Itse annan näyttökokeissa hierojakokelaille arvosanoja. Jos hieroja jättää uuden asiakkaan yksin hieronnan jälkeen pukeentumaan se riittää suorituksen hylkäämiseen. Uusien asiakkaitten kohdalla hetkellinen tasapainohäiriö on mahdollinen joten pitää ottaa huomioon turvallisuusseikat. Itsellä muutamia naisasiakkaita jotka haluavat olla alasti kokohieronnassa. Osa myös tahallaan odottaa että itse tulen pesemästä käsiä ja ryhtyy sitten vasta riisuuntumaan. Nuoret naiset eivät turhaa häpeile, mutta yksikään asiakkaistani ei häiritse minua seksuaalisesti.

17. vierailija Vierailija

18. vierailija Vierailija

onkonsulla hyvät tisut.lähettäisitkö kuvan niistä

19. vierailija Vierailija

onko sulla hyvät tisut lähetä kuvanniistä

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome