J
Jan
Vieras
Olemme tyttöystäväni kanssa päättäneet, että nyt se tapahtuu. Haluaisimme kuitenkin molemmat, että kokemus olisi molemmille hyvä ja kaunis.
Kämppä on selvä, samoin kynttilänvalo ja mukava, pehmeä taustamusiikki. Mutta sitten neuvokaa, varsinkin hyvät naiset:
-Olisiko hyvä juoda vaikkapa lasillinen viiniä liika jännityksen poistamiseksi?
-Pitäisikö ensin sormella koettaa vanyttää immenkalvoa?
-Olisiko joku voide tarpeen(toki olen yodennut tyttöni olevan aika märkä, kun olen hänen pimpsaansa hyväillyt)?
-Onko syytä varata esim pyyhe, jos verta sattuu tulemeen paljon?
-Voinko jo eka kerralla työntää vehkeeni pohjaan asti, vai olisiko syytä jättää puoleen väliin?
-Tyttökaveri haki pillerit, mutta olisiko parasta päästää siemenneste rinnoille tai mahalle, vai tuntuuko se paremmalta jos saa syvälle sisään?
Ihan oikeesti, vastatkaa naiset pliis!
Kavereilta en oikein viiti kysyä, kun tietää ettei asiallista vastausta saa.
Kämppä on selvä, samoin kynttilänvalo ja mukava, pehmeä taustamusiikki. Mutta sitten neuvokaa, varsinkin hyvät naiset:
-Olisiko hyvä juoda vaikkapa lasillinen viiniä liika jännityksen poistamiseksi?
-Pitäisikö ensin sormella koettaa vanyttää immenkalvoa?
-Olisiko joku voide tarpeen(toki olen yodennut tyttöni olevan aika märkä, kun olen hänen pimpsaansa hyväillyt)?
-Onko syytä varata esim pyyhe, jos verta sattuu tulemeen paljon?
-Voinko jo eka kerralla työntää vehkeeni pohjaan asti, vai olisiko syytä jättää puoleen väliin?
-Tyttökaveri haki pillerit, mutta olisiko parasta päästää siemenneste rinnoille tai mahalle, vai tuntuuko se paremmalta jos saa syvälle sisään?
Ihan oikeesti, vastatkaa naiset pliis!
Kavereilta en oikein viiti kysyä, kun tietää ettei asiallista vastausta saa.